مدیران خودروعصر اعتبار

فایبر سمنت برد چیست و چه کاربردهایی دارد؟+ به همراه بروزترین لیست قیمت

عصر ساختمان- همواره یکی از دغدغه های دست اندرکاران صنعت ساختمان، نیاز به مصالحی به شکل صفحه میباشد، در گذشته این نیاز به صورت سنتی با چوب قابل تاًمین بوده است، که با پیشرفت علم و تکنولوژی صفحات مختلفی مانند ورق های فولادی، گچی، پلاستیکی و غیره گسترش پیدا نمود. لیکن هریک از آنها عیوب مختلفی از جمله ضعف درمقابل آتش دارند.

فایبر سمنت برد چیست و چه کاربردهایی دارد؟+ به همراه بروزترین لیست قیمت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۹:۰۰

    پایگاه خبری «عصر ساختمان» بررسی کرد: در حدود سال 1900 میلادی تولید صفحات سیمانی که با الیاف آزبستی مسلح شده اند، ابداع گردید .این صفحات بدلیل دارا بودن آزبست، شکننده و سرطان زاهستند که به همین دلیل استفاده از آن در صنعت ساختمان گسترش چندانی پیدانکرد.
    باارتقاء فن آوری، الیاف مختلفی برای مسلح کردن صفحات سیمانی از نوع چوب وغیره آغاز گردید. در سالهای پس از 1980 مسلح کردن صفحات سیمانی با الیاف سلولزی با نام تجاریFiber cement آغاز و تولید آن گسترش پیدا کرده که پیروآن استانداردهای بین المللی معتبری برای آن تدوین گردید.
    صفحات سیمانی الیاف¬دار (fiber cement) به عنوان ساخت و ساز خشک سیمانی (Dry wall cement) در ساختمانهایی که سازه آنها اسکلت فلزی یا بتنی باشد برای پارتیشن بندی، دیوار داخلی، سقف کاذب و نما با زیرسازی مورد استفاده قرار می¬گیرد. همچنین به منظور پوشش در ساختما¬ن¬هایی که سازه آنها از نوع سیستم سازه فلزی سبک (LSF) است، برترین گزینه می¬باشد.
    نمای طرح چوب فایبر سمنت برد ترکیب بی همتایی از فیبرهای طبیعی و سیلیکات می باشد. این محصول توسط دستگاه اتوکلاو سخت گردیده که حاصل کار، طرحی بی نظیر به وجود می آورد. این کالای مصرفی در انواع مختلف برای کاربری های مختلف وجود دارد که در ادامه به چند نمونه اشاره می کنیم:
    صفحات انعطاف پذیرهمه کاره فایبرسمنت برد:
    به شما امکان طراحی برای پوشش دیوارهای داخلی و خارجی را می‌دهد. همچنین راه حلی سودمند، سریع و پایداربرای طرح های مورد نظر شما در پارتیشن بندی و اجرای نما میباشد.
    صفحات لاینینگ فایبر سمنت برد
    با سطحی کاملا صاف، مناسب برای دیوارهای داخلی و سقف‌ها میباشد. این محصول صفحات مسطحی است با لبههای تورفته که امکان ایجاد دیوارهای یکپارچه بدون درزرامی‌دهد و درعین حال دارای استقامت کافی میباشد..
    مجموعه سقفی فایبر سمنت برد
    با برشمردن مفهوم سبز، محصولات جدید و متنوعی را برای زیبایی سقف شما عرضه مینماید.
    صفحات صاف فایبرسمنت برد
    غیر قابل احتراق بوده و کاربرد چند منظوره دارد. این صفحات انعطاف پذیر با ضخامتهای مختلف در مجموعه سقفی داخلی و خارج ساختمان به کار میرود.
    صفحات کف فایبر سمنت برد
    با ضخانت 18میلی متر، دارای کاربردهای متنوعی در ساختمان‌های مسکونی و تجاری میباشد.
    نوارهای باریک فایبر سمنت برد
    جایگزین ایده آل قرنیزبه شمار میرود و با ضخامت بالا در برابر ضربات جزیی جایگزین مناسبی برای سنگ قرنیز محسوب می شود.
    دکوراتیو فایبر سمنت برد
    در طرحها و ابعاد درخواستی جهت کاربری های مختلف با قابلیت برش با CNCقابل تهیه است.
    صفحات بام فایبر سمنت برد
    ارائه زیبایی و عملکرد بلند مدت بدون صرف هزینه‌ی بالای نگهداری که در آب و هوای سرد و گرم به خوبی مقاومت می نماید. مدلهای سقفی به زیبایی چوب طبیعی در شکل های متنوع، منحنی، سه گوش و کلاسیک قابل دسترس می باشد. که برای مناطق شمالی ایران بسیار مناسب است و رطوبت زیاد این مناطق باعث پوسیدگی آن نمی‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار