مدیران خودروعصر اعتبار

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران خبرداد:

پرداخت هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی برای ایجاد گلخانه

عصر ساختمان- رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران گفت: ‌از ۲ هزار میلیارد تومانی که وزارت جهاد با بانک کشاورزی برای توسعه کشت گلخانه‌ها توافق کرده، هزار میلیارد تومان در استان تهران جذب می‌شود.

پرداخت هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی برای ایجاد گلخانه
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس، علی اشرف منصوری رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران امروز در حاشیه نشست احداث و توسعه کشت‌های گلخانه‌ای و نوسازی واحدها در جمع خبرنگاران گفت: منابعی به عنوان تسهیلات از طریق صندوق توسعه ملی با عنوان تسهیلات ارزان قیمت و تکلیفی وزارت جهاد کشاورزی در سال 94 ابلاغ شده که بخش عمده‌ای از آنها با تعامل بانک کشاورزی در حال انجام است.

    وی با بیان اینکه بیش از 2 هزار و 600 هکتار سطح زیر کشت گلخانه‌ای در استان تهران موجود است، افزود: این استان یکی از قطب‌های ایجاد واحدهای گلخانه‌ای است.

    منصوری تصریح کرد: با توافق با وزارت جهاد کشاورزی نشستی با شعب بانک کشاورزی شهرستان‌ها برگزار شد تا با پرداخت تسهیلات برای ایجاد گلخانه‌ها عزم جدی برای این منظور در سطح استان تهران به وجود آید.

    رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران تصریح کرد: از مبلغ 2 هزار میلیارد تومانی که وزارت جهاد با بانک کشاورزی برای توسعه کشت گلخانه‌ها توافق کرده، هزار میلیارد تومان در استان تهران جذب می‌شود

    وی با اشاره به خشکسالی در سال های گذشته تصریح کرد: برای استفاده بهینه از منابع آب و خاک و افزایش راندمان تولید، وزارت جهادکشاورزی تصمیم گرفت تا بخشی از کشت های سبزی و صیفی در فضای آزاد را به کشت های گلخانه های منتقل ‌کند.

    منصوری با اشاره به فرآیند کوتاه بررسی درخواست‌های وام برای ایجاد گلخانه‌ها افزود: افرادی که قصد سرمایه‌گذاری و ایجاد گلخانه در استان تهران را دارند، درخواست‌های خود را به مدیران جهاد کشاورزی شهرستان‌ها ارائه دهند.

    وی با اشاره به تولید 12 برابری کشت گلخانه‌ای نسبت به کشت آزاد تصریح کرد: در حوزه ایجاد گلخانه‌ها پرونده‌های زیادی برای درخواست تحویل بانک کشاورزی شده و روز به روز متقاضیان این امر رو به افزایش است.

    رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران تصریح کرد: پرداخت تسهیلات بانکی برای ایجاد گلخانه‌ها با نرخ 18 درصد است.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی