مدیران خودروعصر اعتبار

صندوق املاک و مستغلات، گزینه‌ای کم‌ریسک و پربازده برای سرمایه‌گذاران

عصر ساختمان- یک کارشناس مسکن بیان کرد: صندوق املاک و مستغلات گام مثبتی برای حل مشکلات مردم در حوزه مسکن است.

صندوق املاک و مستغلات، گزینه‌ای کم‌ریسک و پربازده برای سرمایه‌گذاران
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۹:۰۰

    به گزاش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از سنا، احمد رضا سرحدی، با بیان این که افزایش قیمت ملک در سال‌های اخیر، به نحوی بوده که امکان سرمایه‌گذاری در مسکن برای اقشار مختلف جامعه بسیار سخت و دست نیافتنی شده است، گفت: صندوق املاک و مستغلات بهترین گزینه برای سرمایه‌گذاران است. با کمک این صندوق آنها می‌توانند با هر سرمایه‌ای در بازار املاک سرمایه‌گذاری و سود کسب کنند.

    گزینه‌ کم‌ریسک ولی پربازده

    وی با تاکید بر این که بازار املاک و مستغلات می‌تواند به عنوان یکی از گزینه‌های کم‌ریسک ولی پربازده برای سرمایه‌گذاران به حساب آید، افزود: در اکثر کشورهای دنیا شرکت‌هایی وجود دارند که سرمایه‌های مردم را جمع کرده و به انبوه‌سازی مشغول می‌شوند بنابراین، به نظر می‌رسد صندوق املاک و مستغلات در جمع کردن سرمایه‌های مردم در حوزه مسکن بسیار مفید و موثر باشد.

    این کارشناس مسکن با بیان این که به طور خاص این صندوق مشتاقان بسیاری خواهد داشت، اظهار داشت: صندوق‌های املاک و مستغلات با توجه به مزایای نقدشوندگی و تنوع سرمایه‌گذاری اهمیت قابل توجهی برای سرمایه‌گذاری دارد. این ابزار مالی، امکان دستیابی به سود از رشد قیمت بازار مسکن را فراهم می‌کند.

    مشارکت در پروژه‌ها

    سرحدی تصریح کرد: صندوق املاک و مستغلات به سرمایه‌گذاران امکان مشارکت در پروژه‌های بزرگ را می‌دهد و به تولید مسکن در کشور کمک می‌کند.

    این کارشناس مسکن با بیان این که صندوق املاک و مستغلات قدم مثبتی برای حل مشکلات مردم در حوزه مسکن است، افزود: این صندوق امتیاز خوبی را برای سهامداران قائل است تا آنها ضمن سرمایه‌گذاری در حوزه مسکن، نیاز واقعی مسکن خود را برطرف کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی