مدیران خودروعصر اعتبار

۱۰ هزار واحد مسکن مهر پردیس تا پایان سال تحویل متقاضیان می‌شود

عصر ساختمان- معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: تا پایان امسال ۱۰ هزار واحد مسکن مهر در شهر جدید پردیس به اتمام می‌رسد و تحویل متقاضیان خواهد شد.

۱۰ هزار واحد مسکن مهر پردیس تا پایان سال تحویل متقاضیان می‌شود
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از باشگاه خبرنگاران، علیرضا جعفری مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید گفت: با توجه به پروژه های نیمه کاره‌ای که در مسکن مهر شهر جدید پردیس وجود داشت،  رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی تاکید داشتند که تعهدات باقی مانده مسکن مهر در این شهر هرچه سریعتر انجام شود و پروژه های نیمه تمام به اتمام برسد.

    او می گوید: در  شهر پردیس 10 هزار واحد تکمیل شده و مراحل محوطه سازی هم به اتمام رسیده است که تا پایان امسال تحویل متقاضیان خواهد شد.

    به گفته مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید، طی دو سال گذشته  بیش از  35 هزار واحد مسکن مهر تکمیل و به متقاضیان تحویل داده شده است.

    جعفری با بیان اینکه به دلیل محدودیت های مالی دستگاه های خدمات رسان با مشکلات و موانعی مواجه بودند، افزود: ما در شهرهای جدید بخشی از زیر ساخت‌های شهری را اجرا کردیم به طوری که  تامین گاز  با هماهنگی دستگاه های مربوطه  انجام شده است.

    معاون وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: با توجه به اینکه این پروژه ها در سنوات گذشته بر اساس استانداردهای قدیم تهیه و اجرا شده بود بسیاری از این موارد باید با هماهنگی استانداردهای نظام مهندسی انجام شود.

    مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید بیان کرد: درحال حاضر با توجه به دستور وزیر راه و شهرسازی باید با سرعت بیشتری تحقیقات شهری صورت گیرد. برای برخی از پروژه ها هم جلساتی با استانداری تهران و اعضای  هیات مدیره شهرهای جدید برگزار و نواقص برطرف شد و باید اعتبارات مورد نیاز را برای تکمیل انشعابات تعیین تکلیف کنیم.

    وی اظهار کرد: با توجه به تاکیدات استاندار تهران و پیگیری‌های انجام شده، دستگاه های خدمات رسان انشعابات خود را تعیین تکلیف کرده اند.

    جعفری بیان کرد: یک بسته 10 هزار واحدی از مسکن مهر را تا پایان امسال افتتاح خواهیم کرد و بخشی از واحدها هم که در مرحله  اسکلت هستند را سریعتر تکمیل می کنیم و به بهره‌برداری خواهیم رساند و امیدواریم تا پایان  سال آینده پرونده مسکن مهر را ببندیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو