مدیران خودروعصر اعتبار

۲۴ ملک مازاد دولتی مولدسازی می‌شود

عصر ساختمان- در نوزدهمین جلسه کمیته تخصصی مولد سازی دارایی‌های دولت با حضور وزیر اقتصاد، ۲۴ فقره از املاک دولتی به عنوان دارایی مازاد دستگاه‌های اجرایی شناخته شد و مولد سازی آن‌ها به تصویب رسید.

۲۴ ملک مازاد دولتی مولدسازی می‌شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از صدا و سیما، از 43 ملک مازاد مورد بررسی کمیته مولد سازی، تعداد 9 فقره مربوط به وزارت بهداشت در استان‌های فارس، قم و مرکزی بود که مولد سازی 8 فقره آن تصویب شد و اعضای کمیته با مولد سازی هر 6 فقره ملک مازاد وزارت نفت که در استان مرکزی قرار داشت نیز به عنوان ملک مازاد موافقت کردند.

    نوزدهمین جلسه کمیته تخصصی مولد سازی دارایی‌های دولت که با حضور سیداحسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی، مالک رحمتی معاون وزیر و رئیس سازمان خصوصی سازی، نماینده رئیس قوه قضاییه نماینده رئیس مجلس شورای اسلامی و دیگر اعضای این کمیته در وزارت اقتصاد برگزار شد.

    در این جلسه تعداد 43 فقره از املاک دولت که تحت بهره برداری وزارتخانه‌های نفت، آموزش و پرورش، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و جهاد کشاورزی قرار دارد، توسط اعضای کمیته تخصصی مولد سازی دارایی‌های دولت و با حضور نماینده‌های این دستگاه‌ها مورد بررسی قرار گرفت که از این تعداد، 24 فقره ملک به عنوان املاک مازاد دولت به تصویب رسید و در مسیر فرایند مولد سازی قرار گرفت.

    همچنین اعضای این کمیته تخصصی با تعداد 4 فقره از 21 فقره ملک مازاد معرفی شده وزارت آموزش و پرورش که در استان‌های اردبیل، لرستان، خراسان رضوی و کرمانشاه قرار دارد به عنوان املاک مازاد دولت موافقت و 6 ملک از 7 فقره ملک مازاد وزارت جهاد کشاورزی را نیز که از استان فارس در لیست املاک مازاد اعلام شده بود، به عنوان املاک مازاد دولت مصوب کردند.

    در ادامه این جلسه، اعضای کمیته تخصصی مولد سازی دارایی‌های دولت پیش نویس دستور العمل ارزش افزایی املاک و اراضی مازاد دولت را بررسی کردند و پس از بحث و تبادل نظر به تصویب همه اعضاء رسید.

    همچنین اعضای کمیته با قیمت پایه و شرایط واگذاری تعداد 4 فقره آپارتمان با بهره برداری سازمان امور مالیاتی کشور که در استان مازندران قرار دارد، موافقت کردند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو