مدیران خودروعصر اعتبار

بررسی تغییر کاربری اراضی ملی برای طرح مولدسازی

عصر ساختمان- مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از آغاز دور دوم نظارت ستادی بر عملکرد ادارات کل راه و شهرسازی خبر داد و گفت:‌تحویل و تحول اراضی وزارت جهاد کشاورزی از جمله سرفصل‌های سازمان ملی است.

بررسی تغییر کاربری اراضی ملی برای طرح مولدسازی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از تسنیم، ارسلان مالکی با اشاره به آغاز دور دوم نظارت ستادی بر عملکرد ادارات کل راه و شهرسازی استان‌ها درخصوص میزان پیشرفت برنامه اجرایی هر استان اظهار کرد: در  سلسله نشست‌های که با راهبری معین هر استان برگزار می‌شود، سرفصل‌هایی از عملکرد ادارات کل راه و شهرسازی استان در حوزه املاک و حقوقی، فنی و مهندسی، مشارکت‌ و مولدسازی و همچنین پشتیبانی منابع مورد بررسی قرار می‌گیرد.

    وی افزود: برنامه اجرایی استان‌ها براساس ظرفیت‌ها و قابلیت‌های منطقه‌ای ناظر بر تکالیف طرح عظیم نهضت ملی مسکن تدوین شده و شرط توفیق اصلی در این برنامه پیگیری مجدانه و مستمر مدیران استانی است.

    وی ادامه داد: در جلسات استانی ضمن پایش میدانی و فنی شاخص‌های برنامه‌ای و پایش تحقق عملکرد، نقاط ضعف و قوت استان براساس شرایط متفاوت محلی و منطقه‌ای نیز بررسی می‌شود.

    مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در تشریح برخی سرفصل‌های املاک و حقوقی گفت: تحویل و تحول اراضی وزارت جهاد کشاورزی به سازمان، تحصیل اراضی، آرشیو اسناد، ایجاد بایگانی الکترونیک، بازشماری منابع سازمان، تامین مسکن ایثارگران و واگذاری‌های اراضی مسکونی و غیر مسکونی از این جمله‌اند.

    به گفته ملکی، بررسی عملکرد استان در الحاق اراضی و تغییر کاربری‌ها از جمله موارد مورد بررسی در حوزه مولدسازی است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی