مدیران خودروعصر اعتبار

مهلت پلتفرم‌های آگهی املاک برای اتصال به سامانه املاک و اسکان تمدید شد

عصر ساختمان- مدیرکل اصناف وزارت صمت اعلام کرد که پلتفرم‌های آگهی املاک، کتبا درخواست مهلت کردند و تا ۲۲ شهریورماه برای اتصال به سامانه املاک و اسکان مهلت خواهند داشت.

مهلت پلتفرم‌های آگهی املاک برای اتصال به سامانه املاک و اسکان تمدید شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، محمدحسین قمری اظهار کرد: پلتفرم‌های آگهی املاک، پنجشنبه هفته گذشته به وزارت صمت نامه زدند و دو هفته دیگر برای اتصال به سامانه املاک و اسکان مهلت خواستند که با این درخواست موافقت شد، بنابراین این پلتفرم‌ها تا 22شهریور مهلت خواهند داشت.

    به گفته وی مصوبات شورای عالی مسکن برای این بوده که کسی نباید برای یک ملک، بدون رضایت مالک آن، آگهی بدهد و از انتشار آگهی‌های جعلی (فیک) که باعث قیمت‌سازی کاذب می‌شوند، باید اجتناب کرد.

    این مقام مسئول با بیان اینکه مدیران عامل پلتفرم‌ها در صورتجلسات متعدد که سه ماه پیش امضا کردند این منطق را پذیرفته‌اند و تعهد دادند که اجرا می‌کنند، گفت: آخرین مهلت‌ آن‌ها تا پایان مردادماه بود. وزارتخانه‌های راه و شهرسازی به‌عنوان ضابطه گذار حوزه معاملات املاک و صنعت، معدن تجارت به عنوان مجوزدهنده و تنظیم‌گر حوزه تجارت الکترونیک و کسب و کارهای مجازی، با یکدیگر کاملا هماهنگ هستند و هرگونه مداخله و مواضع رسانه‌ای ناهماهنگ سایر مدیران دولتی نامرتبط به‌موضوع، مورد مؤاخذه مسئولان بالاتر آنها قرار گرفته و مواضع خود را اصلاح کردند.

    قمری در پایان گفت: تمام اعضای این کارگروه، در تحولات مربوط به دو پلتفرم با یکدیگر کاملا هماهنگ بودند و قطعا مداخلات غیرمسئولانه مدیرانی که مسئولیت در این کارگروه ندارند، باعث سردرگمی کسب و کارهای مجازی خواهد شد و نباید در آینده تکرار شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی