مدیران خودروعصر اعتبار

۴۳ هزار واحد مسکونی ویلایی در روستا‌ها ساخته شده است

عصر ساختمان- معاون مسکن شهری بنیاد مسکن گفت: از ۴۷ هزار واحد مسکونی که توسط بنیاد مسکن در روستا‌ها و شهر‌ها به بهره برداری رسیده است، ۴۳ هزار واحد آن ویلایی و یک طبقه است.

۴۳ هزار واحد مسکونی ویلایی در روستا‌ها ساخته شده است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ حمید رضا سهرابی گفت: طی دوسال گذشته  بنیاد مسکن یک میلیون و 600 هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن را در روستا‌ها و شهر‌ها تقبل کرده است.

    به گفته معاون شهری بنیاد مسکن، بنیاد مسکن در همکاری با مجموعه دولت و وزارت راه و شهرسازی ساخت مسکن را با واگذاری زمین به افراد واجد شرایط و متقاضی مسکن و همچنین احداث مجتمع و واحد‌های مسکونی که برخی با شرکت‌های بنیاد در همکاری هستند آغاز کرد. 

    او می‌گوید: در هفته دولت مقرر شده است تا تعدادی از واحد‌های مسکونی به بهره‌برداری برسد که بخشی از آن‌ها در روستا‌ها و بخشی در شهر‌ها خواهد بود.

    معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی  با بیان اینکه در مجموع درهفته دولت امسال بیش از 47 هزار واحدمسکونی به بهره‌برداری می‌رسد افزود: در هفته دولت در بخش شهری 3 هزار و 470 واحد مسکونی نهضت ملی و حدود 510 واحد مسکونی شهری در بخش محرومان افتتاح شود که در مجموع افتتاح‌های بخش شهری از ابتدای طرح نهضت ملی مسکن توسط بنیاد به حدود 7 هزار واحد می‌رسد. 

    سهرابی گفت: 43 هزار واحد مسکن روستایی به بهره برداری می‌رسد که بخش عمده‌ای از این واحد‌ها  در قالب مسکن ویلایی ویک طبقه است که نقش بسیار موثری در توسعه و فرهنگ ایرانی اسلامی در مناطق روستایی کشور  دارد.

    او افزود:ساخت واحد‌های مسکن روستایی در اولویت برنامه‌های بنیاد مسکن است و اجرای این طرح در تمامی روستا‌ها به طور معمول اجرا می‌شود و در برخی از شهر‌ها در صورت تامین اراضی مسکونی ساخت واحد‌های مسکونی به صورت ویلایی ویک طبقه خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی