مدیران خودروعصر اعتبار

افتتاح پروژه ۳۷۰ واحدی بهارستان زاهدان در هفته دولت

عصر ساختمان- مدیرعامل گروه سرمایه گذاری مسکن از بهره‌برداری پروژه ۳۷۰ واحد بهارستان زاهدان در هفته دولت امسال خبر داد.

افتتاح پروژه ۳۷۰ واحدی بهارستان زاهدان در هفته دولت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از تسنیم، محمدرضا جواهری تفتی یادآور شد: کارگاه پروژه سبحان قرچک به منظور پیگیری مدیرعامل بانک مسکن در پی تاکید رییس جمهور برای حل این پروژه تجهیز کارگاه شد.

    وی ادامه داد:‌ پس از بازدید میدانی از این پروژه و آشنایی با مشکلات این پروژه در منطقه کم برخوردار قرچک با پیگیری مدیرعامل بانک مسکن در فاصله یک هفته دستور تجهیز کارگاه و شروع به کار توسط شرکت سرمایه گذاری مسکن البرز داده شد.

    وی همچنین با اشاره به پروژه مسکونی 88 واحدی آسمان شهر پردیس افزود: این پروژه همزمان با هفته دولت کلنگ‌زنی می‌شود.

    وی در بیان وضعیت پروژه زون D ایرانشهر (مرکزشهر) شهر جدید اندیشه افزود: این پروژه که در پنج بلوک و 99 واحد توسط شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران به بهره برداری رسیده در هفته دولت افتتاح می‌شود.

    وی یادآور شد:‌ پروژه ناویا 1440 واحدی تبریز توسط شرکت سرمایه‌گذاری شمال‌شرق در حال اجراست و یکی از بزرگترین پروژه‌های مسکونی کشور با ارائه الگوی سکونتی معاصر و ایفای نقش به عنوان محرک توسعه بافت توسعه نیافته و فرسوده شهری به‌شمار می‌رود که در صدد تعریف جایگاه ویژه ای است.

    به گفته مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری مسکن، سایت مذکور در شمال‌غرب شهر تبریز و در محله باستانی حکم‌آباد در قالب 1440 واحد مسکونی است و با برنامه‌ریزی کالبدی صورت گرفته و با پیش بینی کاربری‌های خدماتی سرانه‌ای در صدد پوشش فقر فضاهای شهری در محدوده همسایگی خود است.

    جواهری تفتی از تکمیل پروژه 370 واحدی بهارستان شهر زاهدان و ابراز تمایل از حضور جدی تر در استان سیستان و بلوچستان با توجه به محرومیت‌های این استان و دغدغه دولت مردمی در توجه ویژه به این استان از افتتاح این پروژه با حضور حسینی مدیرعامل بانک مسکن ، اعضا هیات مدیره بانک و مقامات کشوری و استانی در روز سه شنبه 7 شهریورماه خبر داد.

    مجتمع مسکونی بهارستان توسط شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال‌شرق در شهر زاهدان در زمینی به وسعت حدود سه هکتار در تقاطع بلوار انقلاب و بلوار امام خمینی واقع شده و پروژه مذکور در قالب 11 بلوک و با زیربنای 41412 متر مربع طراحی،اجرا و به بهره برداری رسیده و این پروژه به دلیل طراحی، معماری زیبا و منحصر به فردی که در کنار بهترین مصالح در آن استفاده شده وجه تمایزی را در منطقه خواهد داشت.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی