مدیران خودروعصر اعتبار

تصویب احداث شهرک صنعتی جدید در دزفول

عصر ساختمان- خوزستان مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان گفت: با توجه به میل بالای سرمایه‌گذاری در دزفول عملا زمینی برای واگذاری در شهرک‌های صنعتی دزفول به سرمایه‌گذاران وجود ندارد.

تصویب احداث شهرک صنعتی جدید در دزفول
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایسنا ، علی مهدی پور ، با اشاره به ضرورت ایجاد شهرک‌های صنعتی جدید در دزفول اظهار کرد: در سفری که ریاست جمهور به خوزستان داشت، پیشنهاد احداث هفت شهرک صنعتی جدید ارایه شد که در این زمینه برای شهرستان دزفول به دلیل بالا بودن متقاضی سرمایه‌گذاری، این مساله به صورت ویژه در حال پیگیری است.

    وی با بیان اینکه 4 شهرک صنعتی در دزفول وجود دارد، افزود: با توجه به میل بالای سرمایه‌گذاری در دزفول عملا زمینی برای واگذاری در شهرک‌های صنعتی دزفول وجود ندارد و از این رو ایجاد شهرک صنعتی شماره پنج دزفول تصویب شده است.

    مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان گفت: پیگیری‌هایی در خصوص رهاسازی اراضی پادگان‌ها در شهرستان دزفول برای احداث شهرک‌های صنعتی در این شهرستان در حال انجام است تا بتوانیم از این طریق تامین زمین داشته باشیم.

    مهدی پور عنوان کرد: امیدواریم تا پایان امسال بتوانیم زمین موردنظر برای احداث شهرک صنعتی شماره 5 دزفول را تامین کنیم و از سال آینده بتوانیم نسبت به ساخت این شهرک اقدام کنیم.

    وی ادامه داد: شهرستان دزفول به دلیل وجود ظرفیت‌های بسیار خوبی که در حوزه‌های مختلف دارد، بسیار مورد توجه سرمایه‌گذاران است و از این رو ضرورت دارد هرچه سریعتر یک شهرک جدید در این شهرستان احداث شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی