مدیران خودروعصر اعتبار

سرپرست شرکت عمران شهر پردیس:

امتیاز فروشنده و خریدار با فروش امتیاز مسکن ملی حذف می‌شود

عصر ساختمان- سرپرست شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: فروش امتیاز مسکن ملی یا نهضت ملی، حذف امتیاز خریدار و فروشنده و قرمز شدن فرم «ج» را به همراه دارد.

امتیاز فروشنده و خریدار با فروش امتیاز مسکن ملی حذف می‌شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از ایرنا، خلیل محبت خواه روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اعلام کرد: شرکت عمران شهر جدید پردیس پردیس جهت پاسخگو بودن و یا ساخت و تحویل این امتیازها به کسانی که اقدام به خرید وفروش امتیاز مسکن ملی و یا نهضت ملی کردند، هیچ تضمینی نمی دهد.

    وی اظهار داشت: طبق وعده ای که از پیمانکاران گرفته ایم در زمان تعیین شده سر پروژه حاضر می شویم و اگر آنها به تعهداتشان عمل نکنند و یا تغییر کاربری دهند قراردادشان فسخ و پروژه به افراد دیگر واگذار می شود.

    این مسئول خطا ب به پیمانکاران بد عهد، اظهار داشت: در طی 10 روز گذشته 22 پیمانکار بد عهد خلع شدند جایگزینی پیمانکاران خوشنام برای اجرای پروژه ها در دست اقدام است.

    محبت خواه ادامه داد: همه کسانی که برای احدات پمپ بنزین ، زمین ورزشی و نانوایی زمین در اختیار دارند در طی سه ماه پروانه کسب بگیرند و در مدتی کمتر از یکسال باید طرح ها را اجرایی و به بهره برداری برسد.

    وی با اشاره به وضعیت پمپ بنزین های شهر پردیس توضیح داد: در حال حاضر 2 پمپ بنزین در شهر پردیس فعال است و برای رفع کمبود موجود، 6 مورد زمین برای اجرای پمپ بنزین واگذار شده است.

    سرپرست شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: عملیات اجرایی 2 پمپ بنزین به دلیل مشکل محیط زیست و دریافت موافقت اصولی قدری با تاخیر اجرایی شد، در حال حاضر مشکلات حل شده و 2 پروژه در حال اجرا هستند.

    محبت خواه با بیان اینکه ساخت چهار پمپ بنزین دیگر به پیمانکاران واگذار شده است، اظهار داشت: بر اساس قولی که از سازندگان گرفتیم در موعد مقرر به سراغ آنها خواهیم رفت و اگر سازندگان بد عهدی کنند پروژه به پیمانکار خوشنام واگذار می شود.

    فضاهای ورزشی جدیددر پردیس واگذار شده است

    وی با بیان اینکه فضاهای ورزشی جدید در پردیس واگذار شده است، خاطرنشان کرد: 9 مورد از زمین‌های ورزشی توسط شرکت عمران به صورت زمین‌های ورزشی روباز آماده سازی و به بهره برداری رسیده ، سه مورد دیگرنیز به بهره برداری رسیده و 6 مورد دیگر بالای 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که طی 2 ماه آینده به بهره برداری می رسد.

    سرپرست شرکت عمران شهر جدید پردیس ادامه داد: طبق قانون باید زمین‎های ورزشی را به متولی آن یعنی اداره ورزش و جوانان تحویل بدهیم که در این راستا 2 مورد زمین واگذار شده و عملیات اجرایی یکی از زمین‌های ورزشی به اتمام رسیده است.

    محبت خواه ادامه داد: زمین دیگر که به اداره ورزش جوانان واگذار شده به دلیل مشکل ایجاد شده با پیمانکار هنوز به بهره برداری نرسیده که در حال رفع مشکل است تا از طریق مزایده به پیمانکار دیگری واگذار شود.

    این مسئول تاکید کرد: اراضی واگذاری مشروط به انجام بهینه و با سرعت کار در کاربری ورزشی مورد تایید است و در غیر اینصورت از سازندگان پس گرفته می شود.

    سرپرست شرکت عمران با بیان اینکه نیت ما رفع مشکلات چند ساله مردم پردیس است ،تاکید کرد: تمام تلاش خود را برای تامین خواسته های مردم به کار می بندم و اگر نتوانم به تعهدات خود برای رفع مشکل مسکن مهر پردیس عمل کنم کناره گیری خواهم کرد. شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود 300 هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو