مدیران خودروعصر اعتبار

توافقات دلاری پشت پرده اجاره و خرید مسکن در یوسف آباد+ جدول

عصر ساختمان- بررسی ها نشان می دهد اگر چه ورود دلار به عرصه خرید وفروش ملک و اجاره واحدهای مسکونی وجاهت قانونی ندارد اما مالکان واحدهای مسکونی در برخی از مناطق تهران تنها با دلار معامله می کنند.

توافقات دلاری پشت پرده اجاره و خرید مسکن در یوسف آباد+ جدول
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از مهر؛ بررسی‌ها نشان می‌دهد اگر چه ورود دلار به عرصه خرید و فروش ملک و اجاره واحدهای مسکونی وجاهت قانونی ندارد اما مالکان واحدهای مسکونی در برخی از مناطق تهران تنها با دلار معامله می‌کنند. محدوده یوسف آباد یکی از همین مناطقی است که مالکان پیش از اجاره واحدهای مسکونی یا فروش آن به خریداران شرط می کنندکه واحد را فقط با دلار و یا یورو معامله می‌کنند.

    یوسف آباد منطقه گران برای اجاره و خرید

    یک مشاور املاک در خیابان یوسف آباد به مهر گفت: این محدوده بیشتر تجاری است ولی قیمت‌های مسکونی نسبت به سایر مناطق نزدیک این منطقه گران‌تر بوده است به عنوان مثال به دلیل بالابودن متراژ واحدهای مسکونی حد اقل باید متری 100 میلیون تومان برای خرید یک واحد مسکونی پرداخت کنید.

    این مشاور املاکی درخصوص وضعیت اجاره بها گفت: در این منطقه اجاره بها بالا است و کمترین اجاره ماهی 10 میلیون است چرا که املاک تجاری است و حتی برخی‌ها واحدهای مسکونی را برای کارهای تجاری اجاره می‌کنند مردم برای خرید و اجاره در این منطقه زیاد به سایت‌های خرید و فروش اهمیتی نمی‌دهند.

    توافقات دلاری پشت پرده

    یکی دیگر از مشاورین املاک این محله به مهر گفت: در حال حاضر خرید و فروش به سختی انجام می‌شود و بازار در رکود به سر می‌برد؛ به نظر فصل خوبی برای خرید و فروش نیست.

    وی در ادامه درخصوص وضعیت اجاره بها نیز گفت: اجاره بها هم تحت تأثیر تورم است و بیشتر صاحبخانه ها ترجیح خرید می‌دهند تا دلار برای اجاره ماهانه دریافت کنند و این امر در قولنامه‌ها نوشته نمی‌شود اما در پشت پرده توافقات چنین است و از سوی دیگر صاحبخانه ترجیح می‌دهد قبل از اینکه به مشاورین املاک بیایند توافق کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار