مدیران خودروعصر اعتبار

خانه‌دار شدن تعدادی از متقاضیان مسکن ملی دلیجان تا پایان سال

عصر ساختمان- مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دلیجان گفت: تعدادی از واحدهای مسکن ملی در فاز اول و دوم تا پایان سال به متقاضیان تحویل خواهد شد.

خانه‌دار شدن تعدادی از متقاضیان مسکن ملی دلیجان تا پایان سال
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از ایسنا؛ حسین پادگانه اظهار کرد: تعداد کل ثبت‌نام‌شدگان در شهر دلیجان 4543 نفر بوده است که 1113 نفر تایید نهایی شده و از این تعداد، 848 نفر در قالب سه فاز، تخصیص پروژه شده‌اند.

    وی ادامه داد: واحدهای احداثی در دلیجان به طور متوسط 86 متر خواهد بود که با محاسبه فضاهای مشاع واحدها، به 100 متر خواهد رسید. بهای واحدها نیز بر اساس قیمت تمام‌شده به‌ روز، محاسبه خواهد شد.

    وی افزود: پروژه مسکن ملی دلیجان در فاز اول با 320 واحد استارت خورده و در حال حاضر در حال اتمام مرحله سفت‌کاری ساختمان‌هاست و به دنبال برگزاری مناقصه برای پیمان‌کار نازک‌کاری هستیم که تا یک ماه آینده این پیمانکار مشخص شده و نازک‌کاری انجام خواهد شد.

    وی تصریح کرد: امیدواریم تا پایان سال 1402 تعدادی از واحدهای این فاز تحویل داده شود. آورده متقاضیان این فاز تاکنون مبلغ 185 میلیون تومان بوده است.

    پادگانه گفت: فاز دوم این پروژه در قالب 176 واحد انجام می‌شود که سفت‌کاری آن رو به پایان است و اکنون در حال بررسی و انجام نقشه نازک‌کاری این فاز به منظور تعیین پیمانکار هستیم. پیمانکار نازک‌کاری فاز دوم تا دو ماه آینده مشخص خواهد شد و تعدادی از واحدهای این فاز نیز که آورده متقاضیان آن 185 میلیون تومان بوده است، تا پایان سال 1402 تحویل خواهد شد.

    وی اظهار کرد: در فاز سوم این پروژه پس از قرعه‌کشی، 352 واحد در نظر گرفته شده و 100 نفر نیز به عنوان جایگزین در صورت انصراف احتمالی افراد تعیین شدند. این فاز در حال تهیه نقشه و اخذ پروانه ساخت است و به محض انجام این دو مرحله، اقدام به برگزاری مناقصه برای مشخص شدن پیمانکار خواهیم کرد. احتمالا طی دو ماه آینده شاهد آغاز به کار فاز سوم خواهیم بود. آورده متقاضیان فاز سوم تاکنون 40 میلیون تومان است.

    مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دلیجان ادامه داد: در شهر نراق برای 253 نفر ثبت نام اولیه صورت گرفت که از این تعداد 56 نفر تایید نهایی شده و تخصیص پروژه به آنها انجام شد. فاز اول شامل 22 واحد بوده است که 14 واحد آن به بهره برداری رسیده و قابل سکونت هستند. فاز دوم این پروژه نیز 34 واحد است.

    وی افزود: احداث این ساختمان‌ها در هر دو فاز در قالب گروه ساخت انجام می‌شود، به این ترتیب که به هر دو متقاضی، یک قطعه زمین 250 متری تحویل داده شده و دو واحد در هر قطعه زمین احداث خواهد شد.

    وی تصریح کرد: در مجموع، 28 قطعه زمین در شهر نراق به متقاضیان مسکن تحویل داده شده است. مبلغ وام متقاضیان نیز 300 میلیون تومان بوده و متراژ واحدهای احداثی در نراق به طور متوسط 120 متر است.

    پادگانه گفت: مبلغ وام مسکن روستایی 200 میلیون تومان با سود 5 درصد و بازپرداخت 20 ساله است که سهمیه سال جاری شهرستان حدود 250 فقره است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار