مدیران خودروعصر اعتبار

برای استقبال مردم از نهضت ملی مسکن باید شرایط جذاب ایجاد کرد

عصر ساختمان- استاندار خوزستان گفت: در طرح نهضت ملی مسکن اگر از زمین های مرغوب و یا زمین های بافت فرسوده شهرها و در مناطقی که جاذبه برای مردم داشته باشد استفاده نشود مثل مسکن مهر مورد استقبال مردم قرار نخواهد گرفت.

برای استقبال مردم از نهضت ملی مسکن باید شرایط جذاب ایجاد کرد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از  ایسنا، علی اکبر حسینی محراب در نشست مشترک قرارگاه ملی مسکن و شورای مسکن خوزستان که امروز 23 اسفندماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: همه مردم از دانش آموزان تا افراد به دلیل مسائل مختلف شامل آبگرفتگی تا نبود فاضلاب، بحث های بهداشت و درمان، نبود پاسگاه و مسجد و... از واحدهای مسکن ساخته شده گلایه مند هستند.

    وی افزود: درصد رضایتمندی مردم پایین است و همه طلبکار و ناراضی هستند و باید اقداماتی انجام شود تا این بحث های زیرساختی در پروژه های ملی مسکن مورد توجه قرار گیرد.

    استاندار خوزستان با اشاره به پروژه های مسکن مهر گفت: واحدهایی که تحویل داده شده اند مردم از شرایط زیرساختی این واحدها ناراضی هستند و واحدهایی که تحویل داده نشده اند نیز عمدتا مخروبه هستند و سرمایه ملی از بین رفته است.

    حسینی محراب با اشاره به جانمایی شهرهای جدید اظهار کرد: به هر دلیلی از این شهرها در خوزستان استقبال نشده است و علی رغم سرمایه عظیمی که انجام شده از این شهرها استقبال نشده است. برای افزایش استقبال باید جاذبه های بیشتری برای این شهرهای جدید ایجاد شود.

    وی افزود: بانک ها به دلایل مختلفی استقبالی برای پرداخت وام نداشته اند و سرمایه گذاری در بخش های دیگر برای آن ها دارای جاذبه بیشتری است؛ در این زمینه باید مسایل حل شود.

    استاندار خوزستان گفت: در طرح نهضت ملی مسکن اگر از زمین های مرغوب و یا زمین های بافت فرسوده شهرها و مناطقی که جاذبه برای مردم داشته باشد استفاده نشود مثل مسکن مهر مورد استقبال مردم قرار نخواهد گرفت.

    حسینی محراب عنوان کرد: باید روندی که وجود دارد مردم در خوزستان صاحبخانه نمی شوند و مشکلات مسکن وجود دارد. باید به صورت جدی در این حوزه ورود و برنامه ریزی کرد تا شاهد حل مشکلات مسکن در استان باشیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو