مدیران خودروعصر اعتبار

معاون بنیاد مسکن اعلام کرد؛

۲۰۰ هزار متقاضی در انتظار دریافت وام مسکن روستایی

عصر ساختمان- معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اعلام اینکه ۴۵۰ هزار متقاضی وام مسکن روستایی در دو هفته اخیر به بانک‌ها معرفی شدند، گفت: ۲۰۰ هزار متقاضی نیز در لیست انتظار قرار دارند که به مرور به بانک‌ها معرفی خواهند شد.

۲۰۰ هزار متقاضی در انتظار دریافت وام مسکن روستایی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از ایرنا؛ «مجید جودی» معاون امور بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در خصوص اجرای مصوبه دولت برای ارایه تسهیلات مسکن روستایی با مبلغ 200 میلیون تومان گفت: بر اساس مصوبه شهریورماه دولت در خصوص افزایش تسهیلات مسکن روستایی از 100 میلیون تومان به 200 میلیون تومان این رقم هم‌اکنون افزایش یافته است و در هفته جاری پرداخت این تسهیلات آغاز شده است.

    معرفی 450 هزار نفر در کمتر از دو هفته برای دریافت تسهیلات 200 میلیون تومانی به بانک‌ها

    معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه در آبان‌ماه امسال نیز اصلاحیه‌ای بر مصوبه پیشین هیات وزیران برای دریافت تسهیلات 200 میلیون تومانی مسکن روستایی مصوب شد که دریافت این تسهیلات را سهل‌تر کرد، افزود: در هفته گذشته حدود 22 هزار نفر به بانک‌های عامل معرفی شدند که با حمایت و همکاری مناسب سیستم بانکی حدود 450 هزار نفر در هفته گذشته موفق به دریافت تسهیلات 200 میلیون تومانی مسکن روستایی شدند.

    تخصیص متمم تسهیلات مسکن روستایی به متقاضیان

    جودی ادامه داد: در مصوبه دولت تصریح شده است که افرادی که از آبان 1400 وام 100 میلیون تومانی مسکن روستایی دریافت کردند 100 میلیون تومان دیگر نیز برای تکمیل واحدهای خود دریافت کنند.

    56 هزار متقاضی برای دریافت 100 میلیون تومان تسهیلات متمم به بانک‌ها معرفی می‌شوند

    وی توضیح داد: طبق آمار افرادی که از 24 آذرماه 1400 تسهیلات 100 میلیون تومانی مسکن روستایی را دریافت کردند 56 هزار نفر هستند که طی روزهای آتی به بانک‌های عامل برای دریافت تسهیلات معرفی خواهند شد.

    معاون بازسازی بنیاد مسکن با تاکید بر اینکه بستر مقاوم‌سازی در روستاها فراهم است گفت: با ابلاغ و تخصیص تسهیلات 200 میلیون تومانی مسکن روستایی حدود 200 هزار تقاضای برای دریافت تسهیلات مقاوم‌سازی وجود دارد که به مرور به بانک‌های عامل معرفی خواهند شد.
     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار