کلاهبرداری ۴۰ میلیاردی در پوشش وام مسکن

عصر ساختمان- رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری فردی که در پوشش اعطای وام مسکن اقدام به کلاهبرداری ۴۰ میلیارد ریالی از شهروندان کرده بود، خبر داد.

پنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۴:۰۰

کلاهبرداری ۴۰ میلیاردی در پوشش وام مسکن

به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از ایسنا، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای دراین باره گـفت: از مدتی قبل و به دنبال ارجاع چند فقره شکایت با موضوع کلاهبرداری در پوشش وام، رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران پلیس قرار گرفت و آنان در نخستین گام تحقیقات خود متوحه شدند که متهم با ساخت یک حساب کاربری در اینستاگرام و معرفی خود به عنوان فردی توانمند در اخذ وام اقدام به فریب شهروندان کرده است.

وی با بیان اینکه این فرد در ادامه با برخی از افراد قرار ملاقات حضوری و اقدام به دریافت اسناد مربوط به ملک و ...  به عنوان ضمانت وام کرده بود، گفت: این فرد سپس اسناد دریافتی را جعل کرده و به سایر افراد فروخته بود.

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به شناسایی  مخفیگاه متهم گفت: این فرد پس از هماهنگی با مقام قضایی، در عملیاتی ازسوی ماموران شناسایی و دستگیر شد.

موقوفه‌ای با اشاره به تشکیل پرونده برای متهم و انجام بازجویی از وی گفت: متهم دستگیر شده به جرم خود اقرار کرد که اعترافات وی ضمیمه پرونده شد.

وی ارزش ریالی کلاهبرداری شده از سوی این فرد را بیش از  40 میلیارد اعلام کرد و گفت: این فرد این مبالغ را از طریق دریافت وجه،  فروش اموال با سند جعلی و ... به دست آورده است.

برچسب ها

وام مسکنکلاهبرداری
مطالب مرتبط بیشتر
برگشت به بالا