افتتاح ۸۷ پروژه عمرانی و ۷۲ پروژه اقتصادی به مناسبت هفته دولت در تهران

عصر ساختمان- فرماندار تهران گفت: افتتاح و کلنگ زنی از ۸۷ طرح پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۱۲۶۰میلیارد تومان و ۷۲ پروژه اقتصادی با اعتبار بالغ بر ۷۱۹۳۵۳میلیارد تومان همزمان با هفته دولت در سطح شهرستان تهران افتتاح و کلنگ زنی می شود.

يکشنبه ۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۸:۰۰

افتتاح ۸۷ پروژه عمرانی و ۷۲ پروژه اقتصادی به مناسبت هفته دولت در تهران

به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایلنا، معاون استاندار و فرماندار تهران ضمن گرامی داشت هفته دولت و سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر،خاطر نشان کرد دوم تا هشتم شهریور ماه که به نام هفته دولت نامگذاری شده، تا یاد و خاطره شهدای والامقام به این مرز و بوم را گرامی بداریم و قدردان زحمات دولتمردانی باشیم که تجلی راستینی از روحیه خدمتگزاری به مردم اند. هفته دولت فرصت مغتنمی است تا در کنار تقدیر از تلاش‌های دولتمردان و مسئولان و مدیران، زحمات بی‌دریغ کارمندان نیز گرامی داشته شود. تلاشگرانی که با تعهد خالصانه و خدمت صادقانه به عنوان پیش‌قراولان مسیر تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران گام برمی‌دارند.

فرهادی تصریح کرد: به مناسبت هفته دولت تعداد87 پروژه عمرانی با اعتبار بالغ بر 1260 میلیارد تومان در سطح شهرستان تهران افتتاح و کلنگ زنی می شود.از این تعداد 83 پروژه با اعتبار 1247 میلیارد تومان افتتاح و 4 پروژه با اعتبار 13 میلیارد تومان کلنگ زنی خواهد شد و 72 پروژه اقتصادی با اعتباری بالغ بر 719353 میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.

وی گفت: مطابق برآورد اولیه در این پروژه ها برای حداقل 2245 نفر اشتغالزایی مستقیم ایجاد شده است. عمده پروژه ها در حوزه های مختلف آب منطقه ای ، راه آهن ، بهداشت و درمان  و دانشگاه علوم پزشکی ، شهرداری ، جهاد کشاورزی ، منابع طبیعی ، نوسازی مدارس و عمران وآبادی روستاها می باشد. فرماندار تهران گفت از جمله پروژه های مهم و شاخص در این میان می توان به پروژه آبرسانی به شهر تهران از سد تنظیمی (تصفیه خانه ششم تهران  - مدول اول فاز اول ) به ظرفیت 7/5 متر مکعب در ثانیه و با اعتبار 720 میلیارد تومان بوده است و پروژه بیمارستان رازی 176 تخته به مساحت 21500متر مربع با اعتبار 112 میلیارد تومان اشاره کرد و افزود امید است با خدمتی صادقانه و تلاش مضاعف در جهت پاسخگویی به مردم شرف و غیور ایران اسلامی و همچنین تحقق هرچه بیشتر اهداف نظام و دولت گام ها ی استواری در کنار یکدیگر برداریم.

برچسب ها

پروژه عمرانی
مطالب مرتبط بیشتر
برگشت به بالا