مدیرکل کمیته امداد استان :

دستگاه‌های اجرایی برای تامین مسکن مددجویان در شهر ایلام همکاری کنند

عصر ساختمان- مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: هم اکنون عمده مشکلات مسکن مددجویان این استان مربوط به شهر ایلام آن هم به دلیل گرانی مسکن و نیز نداشتن زمین است که در این زمینه از دستگاه‌های اجرایی استان در خواست داریم جهت رفع این مشکل کمک کنند.

يکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۸:۰۰

دستگاه‌های اجرایی برای تامین مسکن مددجویان در شهر ایلام همکاری کنند

به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از ایسنا، «ضیاء رضایی»  در نشست با مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان اظهار کرد: یکی از مهمترین برنامه های این نهاد ساخت مسکن برای نیازمندان است  که در این زمینه این نهاد در سال‌های گذشته اقدامات مهمی را انجام داده است.

وی گفت:  در این زمینه فقط در سال 98 بیش از 900 مورد خدمات عمرانی و مسکن  شامل خرید، ساخت، بهسازی و تعمیرات کلی و جزیی برای مددجویان این نهاد در حال اجراء است که تا پایان امسال تکمیل و واگذار می‌شوند .

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام ادامه داد: در شهرستان دهلران امسال بیش از صد واحد مسکن مهر در حال خرید و واگذار به مددجویان این نهاد است که با این اقدام عمده مشکلات مسکن مددجویان این شهرستان برطرف می‌شود.

رضایی تصریح کرد: با اقداماتی که در زمینه رفع مشکلات مسکن مددجویان در این استان انجام گرفته  در بیشتر شهرستانها مشکلات مسکن نیازمندان به حداقل رسیده و در حال برطرف شدن است.

وی ادامه داد:  هم اکنون عمده مشکلات مسکن مددجویان این استان مربوط به شهر ایلام آن هم به دلیل گرانی مسکن و نیز نداشتن زمین است که در این زمینه از دستگاه‌های  اجرایی استان در خواست داریم جهت رفع این مشکل کمک کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام تصریح کرد: با توجه به خرید 110واحد مسکن مهر در شهرستان دهلران و نیز واگذاری 30 قطعه زمین به مددجویان این نهاد که در سالهای گذشته اقدام به احداث مسکن کرده‌اند  تقاضای ما رسیدگی فوری و تسریع در صدور اسناد مالکیت این واحدها به نام مددجویان است.

«حیدریان» مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان ایلام نیز در این نشست آمادگی این دستگاه را در زمینه همکاری با کمیته امداد و خدمت به مددجویان این نهاد اعلام کرد.

وی گفت: اداره کل ثبت اسناد و املاک استان ایلام آمادگی دارد در کمترین زمان ممکن اسناد مالکیت واحدهای مسکونی مددجویان را صادر کند.

برچسب ها

تامین مسکناداره ثبت اسناد و املاک
مطالب مرتبط بیشتر
برگشت به بالا