شهردار منطقه ۱ تهران مطرح کرد؛

تمهیدات شهرداری منطقه ۱ برای برف روبی خیابان‌ها

عصر ساختمان- موسوی آخرین اقدامات شهرداری منطقه ۱ تهران جهت برف روبی معابر را تشریح کرد.

يکشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۲:۰۰

تمهیدات شهرداری منطقه ۱ برای برف روبی خیابان‌ها

به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از باشگاه خبرنگاران، حمید موسوی شهردار منطقه 1 تهران درباره اقدامات شهرداری منطقه 1 تهران برای برف روبی معابر گفت: با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر شروع بارش برف از شب گذشته نیرو‌های شهرداری برای برف‌روبی معابر در سطح منطقه 1 مستقر شدند.

شهردار منطقه 1 تهران ادامه داد: در کنار اعزام تجهیزات لجستیک برف‌روب به سطح معابر برف گیر منطقه نیرو‌های پیاده نیز جهت تسریع در امر برف‌روبی به مناطق حساس اعزام شدند.

موسوی افزود: نیرو‌های کارگری خدمات شهری جهت پاکسازی معابر از برف به نقاطی مانند ایستگاه‌های اتوبوس، مدارس و مترو معابر باریک و کوچه‌ها اعزام شدند.

موسوی با تأکید بر اینکه تاکنون هیچ گونه مشکلی مبنی بر اختلال در تردد شهروندان از سطح معابر منطقه گزارش نشده است، گفت: با توجه به شروع بارش‌ها از نیم شب گذشته، مخازن  شن و نمک منطقه برای مصرف شهروندان شارژ مجدد شده است.

شهردار منطقه 1 تهران افزود: با توجه به حجم بارش‌ها نیرو‌های خدمات شهری برای برف تکانی و جلوگیری از شکستن شاخه‌های درختان به سطح بوستان‌ها اعزام شدند.

موسوی تأکید کرد: با توجه به حجم بارش برف در سطح پایتخت شهروندان تا حد ممکن از انجام سفر‌های غیر ضروری با وسائل نقلیه شخصی خود خودداری کنند.

برچسب ها

شهرداریمنطقه ۱برف
مطالب مرتبط بیشتر
برگشت به بالا