۷۷ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان تهران صاحب خانه شدند

عصر ساختمان- مدیر کل کمیته امداد استان تهران از خانه دار شدن ۷۷ مددجوی تحت حمایت در ۹ ماه گذشته خبر داد.

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۵:۰۰

۷۷ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان تهران صاحب خانه شدند

به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از باشگاه خبرنگاران، سید ابوالفضل پرپنچی مدیر کل کمیته امداد استان تهران از خانه دار شدن 77 مددجوی تحت حمایت در 9 ماه گذشته خبر داد و گفت: این تعداد شامل 69 مددجوی ساکن در شهر‌ها و 8 مددجوی روستایی هستند.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف اساسی و مهم کمیته امداد ارائه خدمات عمرانی، تامین، تعمیر مسکن و سر پناه مناسب برای مددجویان است، افزود: اگر مسکن مددجویان از نظر احداث و بهسازی مناسب باشد بسیاری از مشکلات آنان حل خواهد شد.

وی با اشاره به اعتبارات اختصاص یافته برای مسکن مددجویان، بیان کرد: در 9 ماه نخست امسال چهارمیلیارد و 459 میلیون تومان برای امور مسکن مددجویان شامل خرید، احداث، تعمیرات و بهسازی هزینه شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان تهران ادامه داد: از این مبلغ یک میلیارد و 110 میلیون تومان برای خرید یا احداث مسکن ودو میلیارد و 948 میلیون تومان برای تعمیرات و بهسازی اختصاص یافته است.

پرپنچی تصریح کرد: اداره کمیته امداد شهریار با 8 خرید بیش‌ترین خرید را در شهرستان‌ها و اداره کمیته امداد منطقه 15 با پنج واحد بیشترین خرید در تهران را به خود اختصاص دادند.

وی تصریح کرد: علاوه بر واگذاری این واحد‌ها برای 1275 واحد مسکونی نیز تعمیرات جزئی و کلی انجام شده است که شهرستان‌های بهارستان و شهریار با 105 و اسلامشهر با 95 بیشترین تعمیرات را به خود اختصاص دادند.

برچسب ها

کمیته امداد امام خمینیتامین مسکن
مطالب مرتبط بیشتر
برگشت به بالا