برای خط آهن چابهار- زاهدان صورت می‌گیرد;

دریافت قسط اول ۳۰۰ میلیارد تومانی از محل مصوبه صندوق توسعه ملی

عصر ساختمان- خادمی گفت: قسط اول ۳۰۰ میلیارد تومانی از محل مصوبه صندوق توسعه ملی برای خط آهن چابهار-زاهدان تا چند روز آینده دریافت می‌شود.

سه شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۹:۰۰

دریافت قسط اول ۳۰۰ میلیارد تومانی از محل مصوبه صندوق توسعه ملی

به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از میزان، خیر الله خادمی مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیر بنا‌های کشور در جمع خبرنگاران در حاشیه نمایشگاه حمل ونقل، لجستیک و صنایع وابسته درباره آخرین وضعیت دریافت مبلغی از مصوبه 300 میلیون یورویی مقام معظم رهبری در خط آهن چابهار- زاهدان که قرار است از محل صندوق توسعه اختصاص یابد، بیان کرد: رایزنی‌ها در این باره با بانک مرکزی انجام شده است و اولین قسط آن تا چند روز آینده به مبلغ 300 میلیارد تومان توسط بانک مرکزی به بانک عامل که بانک مسکن است پرداخت می شود.

وی افزود: امیدواریم این رقم تا 10 روز آینده اختصاص یابد.

مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیر بنا‌های کشور‌ها عنوان کرد: از زمانی که رهبری مصوبه مذکور را صادر کردند تعداد تجهیزات در خط آهن چابهار- زاهدان از 500 دستگاه به 750 دستگاه افزایش یافت.

خادمی با اشاره به پیمانکاری قرارگاه خاتم در این پروژه گفت: برای رسیدن به زمان برنامه‌ریزی این پروژه باید 1500 دستگاه ماشین‌آلات در این پروژه داشته باشیم تا بتوانیم این خط را سال 1400 افتتاح کرد.

برچسب ها

بانک مرکزیصندوق توسعه ملیخط آهن
مطالب مرتبط بیشتر
برگشت به بالا