معاون فنی و عمرانی شهردار تهران خبر داد؛

۴ کیلومتر از پروژه شهید رستگاری در انتظار تملک ۱۱ معارض است

عصر ساختمان- صبوری با بیان اینکه امروز ۲ کیلومتر از پروژه ۶ کیلومتری شهید رستگار افتتاح شد، گفت: ۴ کیلومتر دیگر هم ۹۰ درصد پیشرفت دارد که در انتظار رفع معارضان است.

شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۳:۰۰

۴ کیلومتر از پروژه شهید رستگاری در انتظار تملک ۱۱ معارض است

به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از باشگاه خبرنگاران، صفا صبوری دیلمی معاون فنی و عمرانی شهردار تهران در مراسم افتتاح فاز نخست پروژه شهید نجفی رستگار گفت: این پروژه از مهم‌ترین پروژه‌های بزرگراهی در جنوب تهران است که 6 کیلومتر طول دارد و از سال 88 آغاز شده است.

او با بیان اینکه در هر مسیر 4 باند حرکتی تندرو وجود دارد، تصریح کرد: بعد از احداث این بزرگراه مسیر 7 و نیم کیلومتری را که مردم برای رسیدن به انتهای پروژه طی می‌کردند، کوتاه کردیم و علاوه بر آن بدون اینکه خودرو‌ها وارد محدوده متراکم شهری شوند می‌توانند با طی 6 کیلومتر مسیر خود را به قسمت نهایی برسانند.

معاون فنی و عمرانی شهردار تهران افزود: کسانی که از جنوب و غرب تهران می‌خواهند خارج شوند دیگر نیازی ندارند که وارد محدوده بزرگراه بسیج و افسریه شوند.

صبوری با بیان اینکه امروز 2 کیلومتر از این 6 کیلومتر افتتاح شد، تصریح کرد: 4 کیلومتر دیگر هم 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که 11 معارض در آن وجود دارد و سعی می‌کنیم با توافق مالکان و بدون اعمال ماده 9 آن را اجرایی کنیم.

او افزود: قرارگاه خاتم الانبیاء برای اجرای این پروژه زحمت زیادی کشیده است و فایده افتتاح این دو کیلومتر در روز جاری این است که ارتباط مناطق مسکونی که از ابتدای پروژه قطع شده بودند امروز دوباره برقرار می‌شود.

برچسب ها

شهرداری تهرانبزرگراه
مطالب مرتبط بیشتر
برگشت به بالا