عضو شورای شهر تهران مطرح کرد؛

حذف تیر برق از معابر پایتخت در پیچ و خم کاغذ بازی های اداری

عصر ساختمان- نوری گفت: حل این مشکل حذف تیر برق‌ها از میان معابر بافت فرسوده اهتمام وزارت نیرو و مدیریت شهری را می‌طلبد.

يکشنبه ۰۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹:۰۰

حذف تیر برق از معابر پایتخت در پیچ و خم کاغذ بازی های اداری

به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از باشگاه خبرنگاران ،  زهرا صدراعظم نوری رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران درباره حذف و جابه جایی تیر برق از معابر بافت فرسوده پایتخت گفت: یکی از موضوعاتی که امروز شهروندان در بافت فرسوده با آن مواجه هستند و حل آن برای مدیریت شهری دارای ضرورت است حذف و جا‌به‌جایی تیر برق از وسط معابر در بافت فرسوده است.
رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران تاکید کرد: تیر برق‌های موجود در معابر بافت فرسوده پایتخت باید هرچه سریع‌تر از میان معابر حذف و به محیط دیگر انتقال پیدا کنند و این امر( حذف تیر برق از معابر بافت فرسوده) زمانی بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد که ما نوسازی بافت فرسوده را مورد توجه قرار می دهیم اما به حذف و جا به جایی تیر برق ها فکر نمی کنیم.

او تصریح کرد: حذف تیر برق معابر در بافت فرسوده درگیر بروکراسی (کاغذ بازی اداری) است و همین امر موجب می‌شود حذف تیر برق از وسط معابر به امری زبان بر تبدیل شود.

صدراعظم نوری تصریح کرد: من در صحن شورای شهر تهران این موضوع را به اردکانیان وزیر نیرو تذکر دادم تا با یک تعامل و همکاری بین دستگاهی بخش زیادی از کاغذ بازی اداری برای حذف و جا‌به‌جایی تیر برق‌ها از معابر بافت فرسوده انجام شود.

او در پاسخ به این سوال که تیر برق ها در میان معابر در کدام مناطق بیشتر است، تصریح کرد: در تمام بافت های فرسوده پایتخت مشکل تیر برق در میان معابر وجود دارد که باید مدیریت شهری هرچه سریع‌تر آن را حل کند.

 

برچسب ها

معابر
مطالب مرتبط بیشتر
برگشت به بالا