مهلت ۱۵ روزه متقاضیان مسکن محرومان برای دریافت تسهیلات بلاعوض

عصر ساختمان-متقاضیان دریافت تسهیلات مسکن محرومان در خراسان جنوبی فقط ۱۵ روز فرصت دارند از کمک بلاعوض ۲۵ میلیون تومانی بهره مند شوند.

دوشنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۵:۰۰

مهلت ۱۵ روزه متقاضیان مسکن محرومان برای دریافت تسهیلات بلاعوض

به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از صدا و سیما، مرکز خراسان جنوبی، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان با اشاره به طرح تشویقی بنیاد مسکنمهلت 15 روزه متقاضیان مسکن محرومان برای دریافت تسهیلات بلاعوض در طرح مسکن محرومان، گفت: پیش از این، کمک بلاعوض به ازای هر واحد مسکونی 15 میلیون تومان بود که هم اکنون به 25 میلیون تومان افزایش یافته است .

علی اصغر آسمانی مقدم افزود: چنانچه متقاضیان 5 هزار واحد مسکونی محرومان که در سفر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه به خراسان جنوبی مصوب شد، کار ساخت واحد های خود را تا 15 روز دیگر به اتمام برسانند از افزایش تسهیلات برخوردار می شوند.

وی گفت: به ازای هر واحد مسکونی 40 میلیون تومان وام قرض الحسنه با بازپرداخت 15 ساله نیز پرداخت می شود .

آسمانی مقدم با بیان اینکه از حدود سه ماه گذشته کار ساخت مسکن محرومان در استان آغاز شده است، افزود: تاکنون هزار و 836 واحد مسکونی پی کنی شده که از این تعداد هزار و 8 واحد به مرحله اجرای فنداسیون، 366 واحد دیوارچینی و اسکلت و 179 واحد به مرحله اجرای سقف رسیده است.

وی گفت: واحدهای مسکونی محرومان در مناطق روستایی با متراژ 40 تا 50 متر و اسکلت پیچ و مهره ساخته شده که روستایئان برای ساخت مسکن با مشکل مواجه نشوند.

از 10 هزار  مسکن مصوب شده در سفر نوبخت به خراسان جنوبی، 5 هزار واحد برای مددجویان کمیته امداد و 5 هزار واحد برای سایر افراد بی بضاعت ساخته می شود.

برچسب ها

واحد مسکونیمسکن محرومینتسهیلات
مطالب مرتبط بیشتر
برگشت به بالا