پرداخت خسارت به کشاورزان گلستانی از فردا آغاز می‌شود

عصر ساختمان- سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گلستان گفت: پرداخت خسارت سیل به کشاورزان شهر‌های گنبدکاووس، آق‌قلا و گمیشان از فردا آغاز می‌شود.

يکشنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۰:۰۰

پرداخت خسارت به کشاورزان گلستانی از فردا آغاز می‌شود

به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از تسنیم، محمد حمیدی ظهر امروز در جلسه بررسی روند پرداخت خسارت به کشاورزان سیل‌زده استان اظهارداشت: پرداخت خسارت سیل به کشاورزان شهر‌های گنبدکاووس، آق قلا و گمیشان از فردا آغاز و به تدریج به همه کشاورزان خسارت دیده پرداخت می‌شود.

وی افزود: در این جلسه برای 3 شهرستان آسیب دیده تصمیم‌گیری انجام شده تا پرداخت غرامت داشته باشیم و از فردا نیمی از خسارت ها به کشاورزان پرداخت شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گلستان اظهار کرد: در گنبدکاووس 55 پرونده تشکیل شده و خسارت 200 هکتار اراضی سیل‌زده 774 میلیون تومان برآورد شده و از فردا 50 درصد این میزان خسارت به حساب صاحبان این اراضی واریز خواهد شد.

حمیدی گفت: از فردا مبلغ 387 میلیون تومان خسارت کشاورزان شهرستان گنبدکاووس به حساب آنان واریز خواهد شد.

وی اظهار کرد: در شهرستان آق‌قلا نیز 32 پرونده خسارت به کشاورزان تشکیل شده که برای 235 هکتار اراضی 842 میلیون تومان خسارت وارد شده است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گلستان افزود: در شهرستان گمیشان هم 160 پرونده برای 1031 هکتار مزرعه آسیب‌دیده از سیل 2 میلیارد و 62 میلیون تومان خسارت برآورد شده که از فردا یک میلیارد و 31 میلیون تومان آن پرداخت می‌شود.

حمیدی اظهار کرد: این جلسه برای بررسی خسارت‌های وارد شده از سیل، هر هفته 2 بار برگزار می‌شود و پرونده‌های شهرستان‌ها بررسی و خسارت‌ها جبران خواهد شد.

برچسب ها

کشاورزیخسارتسیل زده
مطالب مرتبط بیشتر
برگشت به بالا