نماینده مردم قصرشیرین:

آهن به قیمت مناسب در کرمانشاه نیست

عصر ساختمان- نماینده مردم قصرشیرین در مجلس در تذکری به وزارت راه و شهرسازی نسبت به تامین نشدن اعتبار زیرساخت‌های مناطق زلزله زده به ویژه جاده‌ها و مسیرهای بین شهری و بین روستایی از بین رفته بر اثر زلزله انتقاد کرد و خواستار بازسازی و بهسازی این مسیرها شد.

چهارشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۷:۰۰

آهن به قیمت مناسب در کرمانشاه نیست

به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، فرهاد تجری در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی مشترک به وزرای صنعت و تعاون، گفت: تامین آهن‌آلات و مصالح ساختمانی با وجود وعده‌های داده شده در مناطق زلزله زده کرمانشاه به سختی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: آهن به قیمت مناسب وجود ندارد و اگر آهن تامین نشود روند بازسازی مناطق زلزله زده توسط مردم با مشکل روبرو خواهد شد.

نایب رییس کمیسیون اصل 90 قانون اساسی مجلس در تذکری به وزارت نیرو، گفت: به نظر بنده این وزارتخانه «ناتوان» است. با وجود جلسات متعددی که با مدیران این وزارتخانه داشتم و وعده‌هایی که دادند هنوز پروژه‌های سدسازی استان کرمانشاه به ویژه مناطق زلزله‌زده عملیاتی نشده است.

تجری خطاب به رییس‌جمهور متذکر شد: تامین اعتبار لازم برای بسیجیان معسر با وجود تاکید قوانین برنامه و بودجه توجهی  به این عزیزان نمی‌شود.

وی در تذکری به بنیاد شهید با انتقاد از قطع بیمه بخشی از پرسنل این نهاد، گفت: متاسفانه حق بیمه ایثارگران قطع شده و سازمان بیمه‌گر پاسخگو نیست، این اقدام ظلم در حق ایثارگران مناطق زلزله زده است.

برچسب ها

زلزلهآهنآهن آلات ساختمانی
مطالب مرتبط بیشتر
برگشت به بالا