رهن کامل خانه در صادقیه تهران چند؟ + جدول قیمت

عصر ساختمان- با ۸۰۰ میلیون تومان می‌توان خانه‌ای ۵۵ متری با سن بنای ۱۷ سال و یک اتاق خواب را در صادقیه رهن کامل کرد.

جمعه ۲۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۹:۰۰

رهن کامل خانه در صادقیه تهران چند؟ + جدول قیمت

به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از خبرآنلاین، اگر به دنبال اجاره خانه در محدوده‌ی صادقیه هستید، یا می‌خواهید از وضعیت قیمت رهن و اجاره‌ی مسکن در این محله مطلع شوید، این گزارش را از دست ندهید.

اقتصادآنلاین در خبری نوشت:با یک میلیارد و 400 میلیون تومان می‌توان واحدی 19 ساله با متراژ 115 متر و دو اتاق خواب را در صادقیه رهن کامل کرد.

آپارتمان دیگری با زیربنای 75 متر و دو اتاق خواب در حالی که 28 سال از ساخت آن می‌گذرد، با ودیعه‌ی 800 میلیون تومان قابل اجاره است. برای سکونت در این واحد باید ماهیانه دو میلیون تومان نیز پرداخت کرد.

اگر بودجه‌ی شما 500 میلیون تومان است، می‌توانید آپارتمانی هفت ساله با متراژ 121 متر را در حوالی صادقیه اجاره کنید. این آپارتمان دو خوابه با پرداخت ماهیانه 25 میلیون تومان قابل اجاره است.

در جدیدترین آگهی‌های مسکن، واحدی 110 متری ساخت سال 1371 به اجاره گذاشته شده است. ودیعه‌ی لازم برای اجاره‌ی این خانه‌ی سه خوابه 300 میلیون تومان است. همچنین، باید ماهیانه 20 میلیون تومان نیز پرداخت کرد.

در آگهی دیگری، آپارتمانی 60 متری که سه سال از ساخت آن می‌گذرد، با بودجه‌ی 200 میلیون تومان و پرداخت ماهیانه چهار میلیون و 500 هزار تومان اجاره داده می‌شود.

 

برچسب ها

قیمت مسکنبازار مسکناجاره مسکن
مطالب مرتبط بیشتر
برگشت به بالا