مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان خبرداد؛

افزایش ظرفیت ‌پست‌ فوق توزیع بالارود اندیمشک برای تامین برق تابستان

عصر ساختمان- مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان از افزایش ظرفیت پست ۱۳۲ کیلوولت بالارود اندیمشک از پروژه‌های ضروری گذر از پیک سال ۱۴۰۳ خبر داد.

يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۸:۰۰

افزایش ظرفیت ‌پست‌ فوق توزیع بالارود اندیمشک برای تامین برق تابستان

به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، علی اسدی اظهار کرد: عملیات افزایش ظرفیت ترانس سوم پست 132 به 33 کیلوولت بالارود اندیمشک شامل تامین تجهیزات، عملیات ساختمانی، نصب و راه‌اندازی به ظرفیت 50 مگاولت آمپر به پایان رسید و برق‌دار شد.

وی با بیان اینکه ارزش سرمایه‌گذاری این پروژه بیش از 900 میلیارد ریال بوده است، افزود: پروژه افزایش ظرفیت پست فوق توزیع بالارود از پروژه‌های ضروری گذر موفق از پیک سال 1403 بوده که به ثمر نشسته است.

اسدی عنوان کرد: با بهره‌برداری از این پروژه، اهداف افزایش ضریب اطمینان و بهبود پایداری شبکه، متعادل‌سازی بار ترانس‌ها و فیدرهای پست بالارود و افزایش قدرت مانور فیدرهای 33 کیلوولت شرکت توزیع نیروی برق محقق خواهد شد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان پیش از این پروژه گفته بود از 125 پروژه حیاتی، ضروری و اولویت‌دار تعریف شده برای عبور از پیک برق تاکنون 80 پروژه برق‌دار شده و مابقی پروژه‌ها تا پایان خرداد 1403 وارد مدار خواهد شد.

شرکت برق منطقه‌ای خوزستان مسئولیت تامین و انتقال برق در 2 استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده دارد.

برچسب ها

برقاستان خوزستان
مطالب مرتبط بیشتر
برگشت به بالا