فعالیت ۱۶۰ واحد تولیدی در حوزه درب و پنجره

عصر ساختمان- معاون صنایع عمومی وزارت صمت گفت: ۱۶۰ واحد تولیدی در حوزه در و پنجره فعال هستند که هم اشتغال‌زایی مناسبی دارند و هم نیاز کشور را تامین می‌کنند.

چهارشنبه ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۸:۰۰

فعالیت ۱۶۰ واحد تولیدی در حوزه درب و پنجره

به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛ آقای محمد مهدی برادران در حاشیه شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی در و پنجره و صنایع وابسته افزود: در این حوزه واحد‌هایی تولیدی جدیدی داریم که در 2 سال اخیر افتتاح شده اند، ماده اولیه در و پنجره در کشور ما به وفور تولید می‌شود و ما با توسعه صنایع پایین دست می‌توانیم تا 3 برابر ارزش افزوده خلق کنیم.

برادران گفت: در حال تدوین مشوق‌های صادراتی برای محصولات نهایی هستیم که این مشوق‌ها بزودی ابلاغ خواهند شد، از طرفی ما توانستیم سهمیه مواد اولیه را برای تولیدکنندگان داخلی از صنایع فلزی و شیمیایی افزایش دهیم تا صنایعی مانند فولاد و پتروشیمی، خام فروشی نکنند و مواد اولیه بیشتری را در اختیار صنایع پایین دست قرار دهند.

گفتنی است؛ شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی در و پنجره و صنایع وابسته با حضور بیش از 150 شرکت داخلی و 15 شرکت خارجی تا 11 خرداد در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا است.

برچسب ها

درب و پنجرهنمایشگاه بین المللی
مطالب مرتبط بیشتر
برگشت به بالا