مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان:

۴۵ پروژه‌ حیاتی ‌برق‌ خوزستان تا پایان خرداد وارد مدار خواهند شد

عصر ساختمان- مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گفت: در مجموع برای عبور از پیک مصرف، در شرکت برق منطقه‌ای خوزستان از ۱۲۵ پروژه حیاتی، ضروری و اولویت‌دار تعریف شده تاکنون ۸۰ پروژه برق‌دار شده و مابقی تا پایان خرداد ۱۴۰۳ وارد مدار خواهند شد.

يکشنبه ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۴:۰۰

۴۵ پروژه‌ حیاتی ‌برق‌ خوزستان تا پایان خرداد وارد مدار خواهند شد

به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، علی اسدی با اشاره به بازدید از روند احداث پست برق موبیل 132 به 33 کیلوولت سبحان به ظرفیت 30 مگاولت آمپر و ورود و خروج خط حمیدیه به سوسنگرد در این پست به طول 6 کیلومتر مدار اظهار کرد: این پروژه از پروژه‌های حیاتی ابلاغی وزارت نیرو برای عبور از پیک مصرف تابستان 1403 است و در حال حاضر پست 95 درصد و خط آن 77 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با بیان اینکه بازدید از این پروژه پست و خط برای تسریع در اجرای آن و بهره‌برداری قبل از شروع پیک است، افزود: همچنین از خط و پست 132 به 33 کیلوولت هدایت حمیدیه که از پروژه‌های حیاتی برای تابستان 1404 است، بازدیدی داشتیم و روند اجرای آن مورد بررسی قرار گرفت.

اسدی بیان کرد: برای گذر از پیک مصرف تابستان 1403، وزارت نیرو 180 اقدام عملیاتی تعریف کرده که از این تعداد هشت اقدام (شامل 16 پروژه) مربوط به برق منطقه‌ای خوزستان است. اغلب این پروژه‌ها تاکنون تکمیل و به بهره‌برداری رسیده است و بازدیدها نیز برای تسریع در پروژه‌های باقیمانده تا شروع پیک است.

وی اضافه کرد: در مجموع برای عبور از پیک مصرف، در شرکت برق منطقه‌ای خوزستان از 125 پروژه حیاتی، ضروری و اولویت‌دار تعریف شده تاکنون 80 پروژه برق‌دار شده و مابقی تا پایان خرداد 1403 وارد مدار خواهد شد.

به گزارش ایسنا، شرکت برق منطقه‌ای خوزستان مسئولیت تامین و انتقال برق در 2 استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده دارد.

برچسب ها

برقاستان خوزستان
مطالب مرتبط بیشتر
برگشت به بالا