افزایش مدت زمان آورده متقاضیان پروژه‌های نهضت ملی مسکن

عصر ساختمان- مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: مدت زمان آورده‌های متقاضیان پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان تهران با رفع مشکل تسهیلات بانکی به بیش از دو ماه افزایش یافت.

پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۲:۰۰

افزایش مدت زمان آورده متقاضیان پروژه‌های نهضت ملی مسکن

به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از باشگاه خبرنگاران ، حسین جنتی مدیرکل راه‌وشهرسازی استان تهران با بیان اینکه پرداخت آورده متقاضیان در پروژه‌های نهضت ملی مسکن استان تهران متناسب با پیشرفت فیزیکی هر پروژه انجام می‌شود افزود: پیش از  این پرداختی پروژه‌های نهضت ملی مسکن هر 4 ماه یکبار بوده در صورتی که این موضوع مطابق ضابطه و قانون و یا بخشنامه‌ای نبوده و تنها  براساس پیشرفت های فیزیکی و طبق روال دریافت آورده در پروژه های گذشته پرداخت انجام شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران تصریح کرد:  برای تکمیل کارگاه پروژه های نهضت ملی مسکن در استان تهران و دریافت تسهیلات بانکی و انعقاد قرارداد مشارکتی نیاز به تزریق مالی داشته ایم که  تنها برای این دوره از طریق پیامک به متقاضیان اعلام کردیم که‌  آورده و اقساط خود را پرداخت کنند.

او اظهار کرد: با توجه به کمبود منابع مالی تنها در این دوره مدت زمان تکمیل آورده به دوماه کاهش یافت و در حال حاضر با رفع مشکل در کارگاه‌ پروژه های نهضت ملی مسکن  از دوره‌های بعد زمان پرداخت آورده متقاضیان 2 ماهه نخواهد بود و متقاضیان نهضت ملی مسکن مهلت بیشتری برای پرداخت خواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه این اقدام در نهایت به نفع متقاضی است، گفت: تا دو سه ماه آینده به‌خاطر اینکه مشکل تسهیلات برطرف شده است نیازی به پرداخت سهم آورده متقاضی نباشد و از محل تسهیلات بانکی پروژه را مدیریت می شود.

مطالب مرتبط بیشتر
برگشت به بالا