الحاق ۲۲ هزار هکتار اراضی به محدوده شهر‌ها برای ویلایی سازی

عصر ساختمان- مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: با الحاق ۲۲ هزار هکتار به محدوده شهر‌ها در قالب طرح‌های نهضت ملی مسکن بخش زیادی از پروژه‌ها به صورت ویلایی ساخته خواهد شد.

سه شنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۳:۰۰

الحاق ۲۲ هزار هکتار اراضی به محدوده شهر‌ها برای ویلایی سازی

به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ ارسلان مالکی گفت: 22 هزار هکتار در قالب طرح های نهضت ملی مسکن به محدوده شهرها اضافه شده است و  23 هزار هکتار هم در مراحل الحاق است که در مراحل  شورای عالی شهرسازی و معماری قرار دارد.

به گفته رئیس سازمان ملی زمین و مسکن این 23 هزار هکتار در  مراحل مختلف الحاق از مرحله اخذ استعلام تا کارگروه امور زیربنایی و شورای عالی شهرسازی و معماری قرار دارد که اگر این اراضی الحاق شود بخش زیادی از کسری اراضی در این بخش جبران می شود.

او می گوید: در حال حاضر  با واگذاری این اراضی بخش زیادی از ساخت وسازهای پروژه های نهضت ملی مسکن که به صورت آپارتمانی ساخته می شود به صورت واحدهای با تراکم پایین و کم طبقه ساخته خواهد شد.

او گفت: یکی از مشکلات در حوزه ساخت وساز برای واحدهای کم طبقه کمبود زمین بوده که در حال حاضر با الحاق این اراضی و ثبت سند تعداد زیادی از واحدهای مسکونی به صورت ویلایی و کم طبقه ساخته خواهد شد.

برچسب ها

ساخت ویلا
مطالب مرتبط بیشتر
برگشت به بالا