عملیات ساخت ۱۸۰۰ واحد مسکونی در اراضی ۲۲ هکتاری پردیسان قم آغاز شد

عصر ساختمان- مدیرکل بنیاد مسکن استان قم از آغاز عملیات ساخت ۱۸۰۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در اراضی ۲۲ هکتاری پردیسان قم خبر داد.

دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۳:۰۰

عملیات ساخت ۱۸۰۰ واحد مسکونی در اراضی ۲۲ هکتاری پردیسان قم آغاز شد

به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، داریوش بلدی بیان کرد: در اراضی 22 هکتاری پردیسان قم تعداد 1800 واحد مسکونی احداث خواهد شد که عملیات اجرایی آن از نیمه اسفند شروع شده است.

وی افزود: از ابتدا برای ساخت  تعداد 700 واحد مسکونی در این اراضی برنامه ریزی شده بود که با کارسازی، پیگیری و تلاش اداره کل راه و شهرسازی استان این سهم به تعداد 1800 واحد افزایش یافت.

بلدی خاطرنشان کرد: این اراضی در بلوار 100 متری امام صادق(ع) و در کنار میدان شهید مکیان پردیسان قم قرار دارد.

وی در خصوص طولانی شدن شروع ساخت این واحدها اظهار کرد: در این محدود 70 هکتار زمین با کاربری غیر مسکونی وجود داشت که 22 هکتار از آن برای ساخت واحدهای مسکونی تغییر کاربری داد که البته این تغییر کاربری، تهیه نقشه و اخذ پروانه و مجوزات زمان بر بود و موجب تاخیر در شروع پروژه شد.

وی تصریح کرد: حدود 400 متقاضی که از سال گذشته اقدام به واریز آورده اولیه کرده اند در اولویت تخصیص پروژه خواهند بود و مابقی سهم افزایش یافته، از بین متقاضیان فاز پنج ثبت نام به قید قرعه کشی تخصیص خواهد یافت.

بلدی در پایان گفت: امیدواریم با تزریق آورده متقاضیان و تخصیص وام این پروژه ظرف مدت 36 ماه به اتمام برسد و متقاضیان بتوانند واحدهای خود را تحویل نمایند.

برچسب ها

پردیساناراضی پردیسان قم
مطالب مرتبط بیشتر
برگشت به بالا