مدیران خودروعصر اعتبار

مدیر شعب بانک مسکن استان یزد:

نرخ تسهیلات صندوق یکم به ۱۱ درصد کاهش یافت

عصر ساختمان- مدیر شعب بانک مسکن استان یزد گفت: در راستای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، بانک مسکن نرخ تسهیلات صندوق یکم را از ۱۳ درصد به ۱۱ درصد کاهش داده است.

نرخ تسهیلات صندوق یکم به ۱۱ درصد کاهش یافت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از خبرگزاری فارس از یزد، حسن خطیب‌زاده پیش‌از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: روند پرداخت تسهیلات در بخش مسکن رشد مناسبی داشته که نشان از شروع رشد و تحرک بازار مسکن بوده است.

    وی با بیان اینکه میزان مراجعات مردم برای اطلاع از شرایط جدید تسهیلات مسکن افزایش یافته است ادامه داد: بانک مسکن خدمات جدیدی در راستای پرداخت تسهیلات ساخت و خرید مسکن و کاهش نرخ تسهیلات بدون سپرده و حساب صندوق پس‌انداز یکم به مشتریان ارائه می‌دهد.

    مدیر شعب بانک مسکن استان یزد اضافه کرد: یکی از راهکارهای بانک مسکن برای خروج از رکود روانسازی شرایط پرداخت تسهیلات با سپرده و بدون سپرده در بخش مسکن است.

    وی عنوان کرد: بانک مسکن همچنین شرط ازدواج برای زوجین، کاهش نرخ سود تسهیلات با با سپرده از 13 به 11 درصد و کاهش 10 درصدی اقساط همچنین سقف تسهیلات زوجین در مراکز استان‌ها و شهرهای بالای 200 هزار نفر جمعیت به 120 میلیون تومان افزایش یافته است.

    حسن خطیب‌زاده، اولویت اصلی این بانک را افزایش ظرفیت ساخت و عرضه مسکن برشمرد و تصریح کرد: همچنین تامین منابع مالی اقشار متوسط جامعه در بخش مسکن از اولویت‌های این بانک است.

    وی ادامه داد: برنامه‌های بانک مسکن بر اساس شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل طری‌ریزی شده و طی شش ماهه اخیر در سه مرحله نسبت به افزایش تسهیلات خرید و ساخت اقدام نموده است که با توجه به شرایط مشتری و فرصت زمانی مورد تقاضای آنان شرایط را فراهم کرده است.

    مدیر شعب بانک مسکن استان یزد بیان داشت: متقاضیانی که تصمیم به اخذ تسهیلات خرید در کمترین زمان دارند می‌توانند از محل خرید اوراق حق تقدم تسهیلات تا سقف 500 میلیون ریال از مزایای خرید مسکن و 100 میلیون ریال تسهیلات جعاله به صورت همزمان بهره‌مند شوند.

    وی نرخ بازپرداخت این تسهیلات را به ترتیب 17.5 و 18 درصد ذکر کرد و گفت: همه مردم می‌توانند از این تسهیلات بهره‌مند شوند و شرایط خاصی برای استفاده ندارد.

    حسن خطیب‌زاده ادامه داد: در صورت داشتن شرایط صندوق یکم و بهره‌مندی از مزایای این حساب، متقاضیان می‌توانند نسبت به سپرده‌گذاری و بهره‌مندی از تسهیلات خرید تا سقف 120 میلیون تومان و با نرخ 11 درصد در سال آتی برای زوجین استفاده کنند.

    وی تصریح کرد: در صورت سپرده‌گذاری هریک از زوجین به مبلغ 30 میلیون تومان در مدت یکسال، امکان پرداخت تسهیلات صندوق یکم به مبلغ 60 میلیون تومان وجود دارد که با دریافت مبلغ سپرده مجموعا 90 میلیون تومان وجه نقد در اختیار دارند.

    مدیر شعب بانک مسکن استان یزد در ادامه از امکان پرداخت تسهیلات ساخت مسکن به متقاضیان خبر داد و گفت: پرداخت تسهیلات ساخت مسکن برای واحد مسکونی به هر پلاک تا سقف 800 میلیون ریال در شهر یزد در نظر گرفته شده است.

    وی عنوان کرد: همچنین به سازندگان واحدهای مسکونی برای دو واحد و بیشتر، با توجه به شرایط ساخت به روش سنتی، صنعتی و فناوری نوین از مبلغ 900 میلیون ریال تا یک میلیارد و 300 میلیون ریال بدون سپرده‌گذاری پرداخت خواهد شد.

    حسن خطیب‌زاده افزود: نرخ مشارکت در این تسهیلات 18 درصد در نظر گرفته شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی