مدیران خودروعصر اعتبار

مدیر امور شعب بانک مسکن در آذربایجان‌شرقی مدعی شد

رونق در بخش مسکن‌مهر از نیمه دوم امسال

۵ هزار واحد سهم بافت فرسوده تبریز

عصر ساختمان- مدیر امور شعب بانک مسکن در آذربایجان‌شرقی از استقبال انبوه‌سازان از بسته‌های حمایت این بانک و کاهش سود تسهیلات خبر داد و گفت: پیس‌بینی می‌شود بخش مسکن در نیمه دوم امسال رونق می‌گیرد.

رونق در بخش مسکن‌مهر از نیمه دوم امسال
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان»به نقل از فارس از تبریز، مهدی احمدی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: بانک مسکن به منظور اجرای سیاست‌های دولت در خصوص خروج بخش مسکن از رکود اقدام به کاهش نرخ سود تسهیلات حساب صندوق‌های پس‌انداز مسکن سه‌گانه خود یعنی صندوق پس‌انداز مسکن یکم، حساب صندوق پس‌انداز مسکن جوانان و حساب صندوق پس‌انداز عادی از 13 درصد به 11 درصد کرد.

    وی افزایش رونق در بخش مسکن، افزایش انگیزه مردم به استفاده از تسهیلات جهت خرید یا ساخت واحد مسکونی و تقویت رژیم پس‌انداز در میان مشتریان برای سرمایه‌گذاری در بخش مسکن را از مزایای کاهش نرخ سود تسهیلات حساب صندوق‌های پس‌انداز بانک مسکن عنوان کرد.

    احمدی با بیان اینکه 100 تا 150 شغل به صورت مستقیم و 300 شغل به صورت غیرمستقیم با بخش مسکن در ارتباط است، گفت: رکود جامعه ناشی از رکود مسکن بوده و اگر لوکوموتیو مسکن حرکت کند رکود جامعه از بین می‌رود.

    مدیر امور شعب بانک مسکن در آذربایجان‌شرقی از استقبال انبوه‌سازان از بسته‌های حمایت این بانک و کاهش سود تسهیلات خبر داد و گفت: پیس‌بینی می‌شود بخش مسکن در نیمه دوم امسال رونق می‌گیرد.

    وی معوقات بانک مسکن در آذربایجان‌شرقی را 2 هزار و 500 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: 1200 میلیارد ریال از این مطالبات روستایی و 5500 میلیارد ریال مطالبات به مربوط به مطالبات زلزله ورزقان می‌شود.

    احمدی افزود: 82 درصد مسکن‌های مهر فروش اقساطی آنان انجام شده و مشکلی در پرداخت تسلیات به مسکن‌های مهر نداریم.

    مدیر امور شعب بانک مسکن در آذربایجان‌شرقی از سهمیه 5 هزار واحدی مربوط به بخش بافت‌های فرسوده به تبریز خبر داد و گفت: تا به امروز برای 2 هزار و 300 واحد بافت فرسوده تسهیلات پرداخت شده استت.

    وی رتبه بانک مسکن در بین بانک‌های آذربایجان‌شرقی را چهارم و در میان بانک مسکن کشور سوم اعلام کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو