مدیران خودروعصر اعتبار

ویلای ۱۰ میلیاردی کیش به سبک هتلینگ

عصر ساختمان- متوسط قیمت هر مترمربع واحد مسکونی در کیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان شروع و به ۲۵ میلیون تومان ختم می‌شود.

ویلای ۱۰ میلیاردی کیش به سبک هتلینگ
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از باشگاه خبرنگاران، در حالی بازار مسکن کلان شهرها در رکود به سر می‌برد که ساخت و سازها و البته فروش واحدهای لوکس در کیش همچنان ادامه دارد و خبر بالا رفتن قیمت‌ها در کیش برای امروز و دیروز نیست و تقریبا همیشگی شده حتی اگر سایه رکود بر سرش باشد.

    آن قدر تعداد برج‌های این جزیره زیاد شده که به راحتی می‌توان متوجه‌شان شد فروش زمین در این جزیره هم شاید کم شود اما بی‌رونق نمی‌شود و همین‌ها موجب شده تا کیش از مأموریت اصلی خود که جذب گردشگر بود فاصله بگیرد و بازار دلالی مسکن در آن داغ شود به طوری که این روزها یکی از مشکلات اصلی کیش سوداگری در بخش مسکن عنوان شده است.

    در این بین وجود پنت‌هاوس‌هایی که در رکود می‌درخشند و بازار معاملات را داغ داغ کرده است هم جای تأمل دارد چرا که جمعیت سرمایه داران به برج‌هایی اشرافی که قیمت‌شان بسیار بلندتر از سایر واحدهاست، سرازیر شده و البته روند صعودی معاملاتشان هم ادامه دارد.

    ** از سازندگان این برج‌ها تا صاحبان آنها

    بر اساس این گزارش طبق گفته‌های مشاوران املاک در کیش سازندگان این برج‌ها مشتری‌های خاص خود را دارند و بیشتر خرید این واحدهای لوکس توسط افراد خارج از جزیره انجام می‌شود و معمولا افراد ساکن جزیره خریدار آنها نیستند.

    ** قیمت مناطق مختلف کیش چقدر است؟

    بر اساس گزارش میدانی خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان متوسط قیمت هر مترمربع واحد مسکونی در کیش از یک میلیون و 500 هزار تومان شروع و به 25 میلیون تومان ختم می‌شود و البته ویژگی‌های مختلفی همچون دید به دریا، طبقه‌ی برج و ... این قیمت‌ها را تعیین می‌کند.

    در این بین گران‌ترین مورد گزارش شده مربوط به پنت‌هاوسی در دامون دریا به مساحت 400 مترمربع است که 10 میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است و 400 متر تراس اختصاصی نیز دارد.

    این گزارش می‌افزاید: برج‌ها و نوارهای ساحلی بیشترین قیمت را به خود اختصاص داده‌اند به طوری که قیمت‌ها از 7 تا 25 میلیون تومان متغیر است.

    بر اساس این گزارش قیمت‌ها در منطقه‌ صدف هم بین 3 میلیون و 400 هزار تومان تا 9 میلیون تومان متفاوت است که در این میان قیمت پایه‌ ساختمان‌های نوساز از 7 میلیون شروع می‌شود.

    اما پایین‌ترین قیمت در منطقه کیش صفین است که رنج قیمت‌های آن در بازه یک میلیون و 500 هزار تومان تا 5 میلیون تومان قرار می‌گیرد و قیمت پایه‌ای ساختمان‌های نوساز آن از 3 میلیون و 400 هزار تومان شروع می‌شود.

    طبق این گزارش، شماره طبقه برج‌ها هم در افزایش و کاهش قیمت‌ها موثر است به گونه‌ای که با بالا رفتن طبقات، مبلغی بین 300 تا 400 هزار تومان به هر مترمربع از واحدها اضافه می‌شود زیرا طبقات بالاتر زاویه دیدی بهتری دارند.

    ** پنت هاوس‌ها چه امکاناتی دارند؟

    بر اساس این گزارش سوپرلوکس‌ترین پنت هاوس از امکانات کامل هتلینگ برخوردار است و در آنجا خدمه‌ها حضور دارند و تمام کارهای منزل را همانند هتل‌های انجام می‌دهند.

    همچنین لابی بزرگ، تراس رو به دریا، سیستم اطفاء حریق، آسانسور اختصاصی، استفاده از بهترین مصالح ساختمانی و شیرآلات طلا، کافی شاپ، استخر، رستوران ساحلی، پارک کودک و بزرگسال، آشپزخانه فول فرنیش و استفاده از یک برند معروف در وسایل آشپزخانه برخی دیگر از ویژگی‌های آن به شمار می‌آیند.

    جدول قیمت‌ها به شرح زیر می‌باشد:

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر ساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار