مدیران خودروعصر اعتبار

معاون هماهنگی توزیع توانیر اعلام کرد:

اینترنت اشیا به کمک مدیریت مصرف برق خواهد آمد

عصر ساختمان- معاون هماهنگی توزیع شرکت مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران ضمن تاکید بر ضرورت تداوم روند هوشمندسازی در بخش توزیع برق کشور گفت: سال جدید و با توجه به شرایط حساستری که برای پیک وجود دارد، باید از روش‌های جدید به ویژه استارت‌آپ‌ها و اینترنت اشیا (IOT )استفاده کرد.

اینترنت اشیا به کمک مدیریت مصرف برق خواهد آمد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از ایرنا، انتقال و توزیع نیروی برق ایران(توانیر)، «غلامعلی رخشانی مهر» در نشست مشترک با مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ افزود: غیرحضوری‌سازی خدمات شرکت‌های توزیع برق، هوشمندسازی شبکه و مراکز اتفاقات و استفاده از ظرفیت موسسات و شرکت‌های دانش بنیان و فناوری‌های نوین در مدیریت مصرف انرژی، از مهم ترین طرح‌هایی بود که در سال 1399، به اجرا درآمد .

    وی ضمن اشاره به پیاده سازی و اجرای طرح‌های سازوکاری در سطح شرکت‌های توزیع برق ادامه داد:  با اجرای این طرح ها، علاوه بر این که پتانسیل بسیار خوبی برای چابک سازی بخش توزیع در اختیار مدیران قرار می گیرد، شاهد تغییر شیوه کسب و کارنیز در سطح این شرکت ها خواهیم بود.

    رخشانی مهر پایتخت را با توجه به وجود بیش از 4.5 میلیون مشترک برق، دارای نقشی کلیدی در اجرای برنامه های مدیریت بار دانست و از شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ به عنوان مجموعه ای پیشرو و موفق در این حوزه نام برد که توانسته است به عنوان الگویی شایسته در زمینه اجرای طرح های نوین در مسیر مدیریت بار شبکه گام بردارد.

    «حسین صبوری» مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ نیز در این نشست از آماده باش کامل150 گروه عملیاتی فنی این شرکت برای اطمینان از آسایش شهروندان تهرانی و جلوگیری از بروز هرنوع وقفه در تامین برق پایتخت، در ایام نوروز خبر داد.

    وی با ارائه گزارش عملکرد این شرکت در سال جاری، اجرای موفق طرح غیرحضوری سازی خدمات برق، هوشمندسازی مرکز اتفاقات، جایگزینی کامل شبکه هوایی فرسوده تهران با کابل خودنگهدار و سایر طرح های اجرایی شده در حوزه برق پایتخت را ناشی از همت و تلاش همکاران خود دانست و افزود: در سالی که گذشت به دلیل شیوع بیماری کرونا و به منظور همراهی با ایثارگران بخش بهداشت و درمان کشور در مبارزه با این بیماری، برق رسانی به مراکز درمانی تازه ساخته شده و یا در حال توسعه، در کوتاه ترین زمان و به شکلی انجام شد که پیش از پایان عملیات ساختمانی این مراکز، برق مورد نیاز آنان تامین شده باشد.

    مدیرعامل توزیع برق تهران از برنامه ریزی گسترده و اجرای طرح های نوین فرهنگی در این شرکت برای آگاه سازی عموم مردم از اهمیت مدیریت بار و فرهنگسازی و هدایت رفتار سمت مصرف کننده به منظور توزیع عادلانه انرژی خبر داد.

    وی خاطرنشان کرد: از آن جا که شیوع بیماری کرونا و اعمال محدودیت های سفر به منظور اطمینان از کنترل بیماری و حفظ سلامت هموطنان، معادلات گردشگری در نوروز 1400 را تغییر داده است و این مهم، به موازات مراجعه گسترده بیماران به مراکز درمانی، ضرورت حفظ پایداری برق به ویژه تامین انرژی مراکز درمانی و بیمارستانی کشور را دوچندان کرده است، با برنامه ریزی های انجام شده 150 گروه عملیاتی متخصص و دوره دیده در ایام تعطیلات نوروز به صورت 24 ساعته در آماده باش کامل به سر می برند تا در صورت بروز هرگونه حادثه احتمالی، مانع از قطعی برق هموطنان تهرانی شوند.

     در حال حاضر تعداد مشترکان تهران  با  حدود 4.5 میلیون مشترک، از کل آمار مشترکان برق در ابتدای انقلاب بیشتر است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار