مدیران خودروعصر اعتبار

وزیر راه و شهرسازی خبر داد؛

تحویل واحدهای طرح اقدام ملی مسکن از اردیبهشت

عصر ساختمان- وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه تحویل واحدهای در حال ساخت طرح اقدام ملی مسکن از سه ماه آینده آغاز می‌شود، گفت: شهرداری تهران در اجرای پروژه‌ها مانع تراشی نکند و پاسخگو باشد.

تحویل واحدهای طرح اقدام ملی مسکن از اردیبهشت
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از خبرگزاری مهر، محمد اسلامی در حاشیه بازدید از روند اجرایی پروژه اقدام ملی مسکن تهرانسر با اشاره به شروع ساخت بیش از 504 هزار واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی مسکن در کشور گفت: تحویل واحدهای در حال ساخت از سه ماه آینده آغاز می‌شود.

    وی با تاکید براینکه از اردیبهشت سال آینده به صورت ماهانه واحدهای طرح اقدام ملی مسکن تحویل متقاضیان خواهد شد، گفت: قراردادهای این طرح ملی بسته شده، اما در برخی موارد باید روند اجرای پروژه‌ها تسهیل شود تا پروژه سرعت بگیرد و مردم زیان نکنند.

    وزیر راه و شهر سازی همچنین با گلایه از عملکرد شهرداری تهران، گفت: بیست هزار واحد طرح اقدام ملی مسکن در تهران است، اما متأسفانه شهرداری تهران هیچگونه همکاری برای اجرای پروژه‌های مسکن نمی‌کند.

    اسلامی دلایل شهرداری برای همکاری نکردن با انبوه‌سازان را غیر قانونی دانست و گفت: شهرداری تهران نباید در اجرای پروژه‌هایی که مربوط به مردم است مانع تراشی کند و باید پاسخگو باشد.

    وی افزود: وزرات راه و شهر سازی مطابق قانون کار می‌کند و زمین‌های استفاده شده در طرح اقدام ملی مسکن کاربری مسکونی دارند و هیچ دلیلی ندارد که شهرداری اجرای طرح‌های ملی مسکن را به تأخیر اندازد.

    وزیر راه و شهر سازی در عین حال با ابراز خرسندی از تغییر شهردار تهرانسر و حل برخی از مشکلات، گفت: ان‌شالله طی جلسه‌ای با شهردار تهران مشکلات ساخت مسکن در تهران حل و با فعالیت سه شفیت، بخشی از عقب‌ماندگی پروژه‌های مسکن ملی تهران جبران شود.

    اسلامی در ادامه با اعلام اینکه پرونده مسکن مهر تقریباً در سراسر کشور بسته شده است، گفت: فقط حدود 39 هزار واحد مسکن مهر باقی مانده است که طی همین دو ماه آینده تکمیل و تحویل خواهد شد.

    وی با تاکید بر اینکه برخی پرونده‌های مسکن مهر به دلایل قضائی در دادگاه‌ها در حال پیگیری است، افزود: آن‌هایی که در تعهد وزارت راه و شهرسازی بوده، تقریباً به پایان رسیده است.

    وزیر راه و شهرسازی در پایان از تحویل 7 هزار واحد مسکن مهر پردیس در فروردین و 8 هزار واحد در تیر سال 1400 خبر داد و گفت: طی دو سال گذشته فقط 4 هزار میلیارد تومان در شهرهای مثل پردیس، پرند و هشتگرد هزینه شد تا امکانات زندگی از قبیل خیابان، مدرسه، مخازن آب، تصفیه خانه، کلانتری، خانه بهداشت، پارک و … در این مناطق جهت زندگی هموطنان ایجاد شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو