مدیران خودروعصر اعتبار

راهنمای خرید آبگرمکن

عصر ساختمان- اگر قصد خرید آبگرمکن را دارید مطالب زیر را از دست ندهید.

راهنمای خرید آبگرمکن
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان»به نقل از اکو فارس ،اگر هزینه و دسترسی به سوخت برای شما اهمیت دارد ، هنگام خرید به نوع سوخت آبگرمکن توجه کنید . به طور متداول ، آبگرمکن ها در انواع گازی ، نفتی و برقی عرضه می شود . گاز در مقایسه با سایر سوخت ها ، سوختی تمیز و ارزان می باشد که در کشور ما در اکثر نقاط در دسترس می باشد.

     

    ایمنی : اگر ایمنی خانواده تان برایتان اهمیت دارد و می خواهید با خیالی آسوده از آب گرم استفاده کنید ، آبگرمکنی انتخاب کنید که علاوه بر سیستم های ایمنی استاندارد ، به شیر اطمینان و کلید حرارتی نیز مجهز باشد . دقت و سخت گیری در انتخاب لوازم خانگی ، ایمنی خانه و خانواده شما را تضمین می کند .

    دوام دستگاه : نشان استاندارد ملی بر روی آبگرمکن نشانگر دوام و کیفیت دستگاه می باشد . داشتن استاندارد ملی برای تمام دستگاههای گازسوز و داشتن برچسب انرژی برای تمام آبگرمکن های دیواری الزامی است . همچنین تایید سازمان های معتبر داخلی و خارجی دیگر ، مانند استاندارد کیفیت اروپا (CE) کیفیت بالای دستگاه را نشان می دهد .

    آب گرم فوری : اگر می خواهید به محض باز کردن شیر آب ، آب گرم داشته باشید ، آبگرمکنی انتخاب کنید که آب را فوری و در هنگام استفاده گرم کند. به این ترتیب ، هیچ وقت معطل گرم شدن آب نمی شوید

    آب گرم مستمر : اگر می خواهید هیچ وقت موقع استحمام آب سرد نشود حتی وقتی که چند نفر پشت سر هم از حمام استفاده می کنند ، آبگرمکنی انتخاب کنید که آب گرم دایمی در اختیار شما قرار دهد . پیشنهاد می کنیم در این حالت از آبگرمکن با مخزن بزرگ و یا آبگرمکن دیواری با ظرفیت حرارتی بالا استفاده کنید .

    کم فشار : آکاایران:فشار آب در مناطق مختلف متفاوت است . اگر در منطقه ای زندگی می کنید که فشار آب در آنجا پایین تر از حد معمول است ، آبگرمکنی انتخاب کنید که با فشار کم آب نیز کار کند . اگر چه برای راه اندازی آبگرمکن های کم فشار نیز حدقل فشار آب ضروری می باشد چرا که در غیر اینصورت آبگرمکن روشن نخواهد شد . در صورت امکان می توانید آبگرمکن مخزنی ایستاده استفاده کنید .

    کم مصرف : اگر می خواهید در طول سال هزینه کمتری بابت مصرف گاز بپردازید ، آبگرمکنی انتخاب کنید که با مصرف کمتر گاز ، آب گرم مورد نیاز شما را تامین کند . توجه کنید که میزان مصرف گاز آبگرمکن های دیواری بر روی برچسب انرژی آن مشخص شده است . آبگرمکن های دیواری نسبت به انواع ایستاده گاز کمتری مصرف می کند .در صورتی که شما از گاز کپسولی استفاده می کنید و یا اینکه از آبگرمکن درجایی استفاده می کنید که ممکن است برای مدت چند روز و یا چند هفته از آن استفاده نشود (مثل ویلاها) استفاده از آبگرمکن های جرقه زن بدون شمعک را پیشنهاد می کنیم . در این آبگرمکن ها در زمان باز شدن شیر آب سیستم جرقه زن دستگاه را روشن می کند و بلافاصله آب گرم در اختیار شما خواهد بود .

    اندازه مناسب : اگر می خواهید از فضای خانه بهتر استفاده کنید ، آبگرمکنی انتخاب کنید که با فضای خانه متناسب باشد . نصب یک آبگرمکن بسیار بزرگ در آشپزخانه کوچک مناسب نیست . علاوه بر آن آبگرمکنی انتخاب کنید که با اشغال فضای کمتر ، آب گرم مورد نیاز شما را تامین کند .

    خدمات مطمئن : تمام لوازم خانگی بعد از مدتی احتیاج به تنظیم و تعمیر دارند . هنگام خرید به مدت ضمانت و خدمات پس از فروش توجه نمایید .آبگرمکنی انتخاب کنید که به راحتی بتوانید با شرکت سازنده آن تماس بگیرید . فراموش نکنید که نصب ، بازرسی و تعمیر لوازم خانگی گازسوز کاری است تخصصی و بایستی توسط سرویسکار مجاز و متخصص انجام شود

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار