مدیران خودروعصر اعتبار

اختصاص بیش از ۴۷ میلیارد ریال خدمات بنیاد احسان به زلزله زدگان سی سخت

عصر ساختمان- مدیر عامل بنیاد احسان گفت: تاکنون اقلام مورد نیاز با ارزشی بیش از ۴۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال به مناطق زلزله‌زده ارسال شده است.

اختصاص بیش از ۴۷ میلیارد ریال خدمات بنیاد احسان به زلزله زدگان سی سخت
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از باشگاه خبرنگاران، سعید سلیمانی مدیر عامل بنیاد احسان و هیات عملیاتی همراه این بنیاد برای سومین مرتبه در دو هفته اخیرپس از وقوع زلزله سی‌سخت به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کردند و پس از دیدار با نماینده ولی فقیه در یاسوج و سرکشی به مناطق آسیب‌دیده در جریان حل مسائل پس از بحران قرار گرفتند.

    مدیر عامل بنیاد احسان گفت: اقدامات امدادی و حمایتی ستاد اجرایی در ساعات اولیه بحران آغاز شده است و تاکنون اقلام مورد نیاز با ارزشی بیش از 47 میلیارد و 700 میلیون ریال به مناطق زلزله‌زده ارسال شده است که شامل کانکس اسکان موقت، بسته‌های غذایی تن ماهی، جیره خشک و خرما، چادر، موکت و پلاستیک برای عایق‌سازی، و بسته‌های بهداشتی بوده است. این اقلام توسط گروه‌های جهادی همکار بنیاد احسان در میان آسیب‌دیدگان توزیع خواهد شد.

    سلیمانی با تاکید بر اقدامات گسترده‌تر بعدی بنیاد احسان در مناطق زلزله‌زده گفت: پس از اجرای اقدامات ابتدایی در ساعات اولیه بحران، احداث آشپرخانه‌های سیار برای طبخ و توزیع غذای گرم و همچنین ایجاد قرارگاه‌های امدادی و توزیع وسایل گرمایشی از اقدامات بعدی بنیاد احسان است.

    سلیمانی افزود: روزانه 3500 غذای گرم در بین زلزله زدگان توزیع می‌شود.

    مدیر عامل بنیاد احسان افزود: برای تسریع در خدمت‌رسانی و ارائه خدمات گسترده‌تر، از قرارگاه‌های امدادی و گروه‌های جهادی استان‌های خوزستان، فارس و اصفهان بهره خواهیم برد.

    سعید سلیمانی گفت: در جهت رفع آلام مردم تا پایان حل مشکلات ناشی از زلزله 100 عدد کانکس در برای اسکان آسیب دیدگان مستقر گشته است.

    همچنین سلیمانی در مورد ادامه روند امدادرسانی‌ها افزود: روند ارسال بسته‌های امدادی به مناطق زلزله‌زده تا رفع کامل بحران و نیاز هم‌وطنان عزیز ادامه خواهد داشت و در روز‌های آتی در قالب طرح مهارت احسان تعمیر و ترمیم منازل آسیب‌دیدگان به کمک گروه‌های جهادی انجام خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار