مدیران خودروعصر اعتبار

فرماندار ارومیه گفت :

اجرای پروژه مسکن مهر گلشهر ارومیه تا سال ۹۶ ادامه دارد

عصر ساختمان- فرماندار ارومیه گفت: پروژه مسکن مهر سایت گلهشر ارومیه در قالب ۴ هزار و ۵۴۸ واحد اجرا شده و در امسال و سال ۹۶ به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

اجرای پروژه مسکن مهر گلشهر ارومیه تا سال ۹۶ ادامه دارد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان»به نقل از تسنیم ،عباس حسن‌خانی در ارومیه به آخرین وضعیت مسکن مهر ارومیه پرداخت و اظهار داشت: پروژه مسکن مهر در ارومیه در قالب 4 سایت با عناوین گلمان، گلشهر، ایثار و طرزیلو اجرا می‌شود.

    فرماندار ارومیه گفت: تعداد واحدهای مسکن مهر گلمان 3 هزار و 826 واحد است که در زمینی به مساحت 45 هکتار اجرا شده و تا کنون 3 هزار و 42 واحد تکمیل و 181 واحد آن به متقاضیان تحویل داده شده است.

    وی تعداد واحدهای ناتمام سایت گلمان را 784 واحد خواند و تصریح کرد: تا پایان امسال واحدهای در دست اجرا به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

    فرماندار ارومیه با بیان اینکه هم اکنون دو باب مدرسه در این سایت در دست بهره‌برداری است خاطرنشان کرد: برخی از تعاونی‌های مسکن این سایت به سبب مدیریت نادرست هیات مدیره و مدیر عامل غیر فعال بوده که مراتب آن به اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اعلام شده است.

    حسن‌خانی تعداد واحدهای مسکن مهر سایت گلشهر را 4 هزار و 548 واحد خواند و گفت: این سایت مسکن مهر نیز در زمینی به مساحت 22 هکتار اجرا شده و تا کنون 1 هزار و 796 واحد آن تکمیل و 491 واحد آن تحویل و 2 هزار و 752 واحد در دست اجرا هستند.

    وی با بیان اینکه مسکن مهر سایت گلشهر تا پایان سال 96 به متقاضیان تحویل داده می‌شود تصریح کرد: در این سایت به سبب اجرایی نشدن برخی معابر توسط شهرداری، شبکه‌های خدمات‌رسانی آب و فاضلاب و گاز در مسیر اجرا نشده و از مشکلات موجود آن سایت به شمار می‌رود.

    فرماندار ارومیه افزود: مسکن مهر سایت ایثار نیز در قالب 664 واحد و در زمینی به مساحت 243 هکتار اجراشده و 184 واحد آن تکمیل و 88 واحد به متقاضیان تحویل داده شده است.

    وی افزود: 480 واحد از مسکن مهر سایت ایثار ناتمام بوده و تا پایان امسال به متقاضیان تحویل داده می‌شوند.

    حسن‌خانی مسکن مهر طرزیلو را در قالب یک هزار و 372 واحد خواند و بیان کرد: این سایت نیز در زمینی به مساحت 585 هکتار اجرا شده و از 640 واحد تکمیل شده 30 واحد به متقاضیان تحویل و 632 واحد ناتمام نیز تا پایان سال آماده و به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

    وی از مشکلات این سایت نیز اجرا نشدن خدمات آب، فاضلاب و گاز به سبب نبود برخی معابر توسط شهرداری خواند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو