مدیران خودروعصر اعتبار

معاون بهزیستی مازندران:

۱۷۶ معلول استان مازندران صاحبخانه شدند

عصر ساختمان- معاون مشارکت مردمی، اشتغال و مراکز غیردولتی بهزیستی مازندران با تاکید بر ارتقا معیشت معلولان استان، گفت: همزمان با هفته بهزیستی، ۱۷۶ معلول مازندران صاحبخانه شدند.

۱۷۶ معلول استان مازندران صاحبخانه شدند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از تسنیم، نورالدین علاءالدینی، اظهار داشت: همزمان با آغاز هفته بهزستی در راستای تامین مسکن برای معلولان با مشارکت مردمی افتتاح, 150 واحد برای مددجویان تک معلول داریم.

    وی با بیان اینکه برای دو معلول به بالا نیز 26 مورد مسکن به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: این واحدهای مسکونی به منظور هدف سازمان با تفاهم نامه چندجانبه بهزیستی، بنیاد مسکن، استانداری مازندران و انجمن خیرین احداث شدند که در این هفته به طور نمادین در دو شهرستان بابلسر و یکی از روستاهای منطقه بلده نور افتتاح می‌شود.

    علا الدینی با تاکید براینکه در زمینه اشتغال نیز همزمان با هفته بهزیستی 150 مورد افتتاح داریم، گفت: در جهت مشارکت‌های مردمی نیز در ایام ماه مبارک رمضان و عید فطر جشنواره‌های متعدد از سوی این سازمان برگزار شد.

    معاون اداره کل بهزیستی مازندران با بیان اینکه برپایی برنامه‌های ارتقا منزلت معلولان نسبت به سال گذشته رشد 25 درصدی داشته است، یادآور شد: در عید فطر امسال نیز بالغ بر 500 میلیون تومان فطریه جمع‌آوری شده است.

    وی با بیان اینکه مهم‌ترین هدف برپایی نمایشگاه‌های معلولان ارائه توانمندی‌های معلولان جامعه به مردم است، گفت: برپایی این نمایشگاه‌ها به منظور حمایت از معلولان در جهت خودکفایی در جامعه است.

    علاالدینی تاکید براینکه در این نمایشگاه به مشارکت دو شهرستان آمل و محمودآباد 30 غرفه راه‌اندازی کردند، بیان کرد: این نمایشگاه در روزهای 27 تا 29 تیرماه به مدت دو روز به مناسبت هفته بهزیستی برای علاقمندان به هنرهای سنتی و دستی در ساختمان پاسارگاد خیابان امام خمینی(ره) این شهرستان به نمایش گذاشته شد.

    وی ادامه داد: نمایشگاه دستاوردها از سوی معلولان و اعضای خانواده بهزیستی افراد تحت حمایت شامل نابینایان، کم‌بینایان، کم‌شنوایان، ناشنوایان، معلولان جسمی و حرکتی، زنان بی‌سرپرست و سرپرست خانوار است.

    علاالدینی یادآور شد: در این نمایشگاه بخش‌های گوناگونی از غذای سنتی و محلی، تابلو فروش و فرش دست‌بافت، کارهای چینی و سرامیکی، برش‌های لیزری، منبت، معرق، کارهای هنری با چوب، صنایع دستی، منجق‌بافی و گل و گیاه دایر شد.

    معاون بهزیستی مازندران از وجود 6 هزار معلول تحت پوشش بهزیستی آمل خبر داد و گفت: در این شهرستان 400 زن سرپرست خانوار تحت حمایت نهاد بهزیستی هستند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار