مدیران خودروعصر اعتبار

بررسی تولیدات کاشی‌های شیشه‌ای نانو از سوی ستاد نانو

عصر ساختمان- کارگزار بخش ترویج صنعتی ستاد ویژه توسعه فناوری نانو به صورت لایو صفحه اینستاگرام به بررسی تولیدات کاشی‌های شیشه‌ای نانو و کاربردهای آن می‌پردازد.

بررسی تولیدات کاشی‌های شیشه‌ای نانو از سوی ستاد نانو
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، در صفحه اینستاگرام نانو و صنعت به صورت گفتگوی زنده دکتر مهدی رحمانی، کارگزار بخش ترویج صنعتی ستاد ویژه توسعه فناوری نانو با مهندس مهرشاد میرخانی مدیرعامل یکی از شرکت‌های تولیدی حوزه نانو در روز چهارشنبه 17 دی ماه، رأس ساعت 9 شب و همچنین لایو تور صنعتی، روز پنجشنبه 18 دی ماه، رأس ساعت 11 صبح، با موضوع بازدید مجازی از شرکت سازنده کاشی‌های دکوراتیو شیشه‌ای مبتنی بر فناوری نانو و با راهبری مهندس میرخانی، برگزار خواهد شد.

    موضوع این برنامه تولیدات کاشی‌های شیشه‌ای نانو و کاربردهای آن است.

    این شرکت فناور تولیدکننده انواع تایل‌های شیشه‌ای، کاشی شیشه‌ای نانو، کاشی استخری و فیتیله در خاورمیانه و اولین تولیدکننده تایل‌های دکوراتیو، از جنس شیشه و فلز گران‌بهای تیتانیوم در کشور است. کاشی شیشه بین کابینت، به عنوان سبکی جدید، جایگزینی زیبا برای کاشی‌های سنتی و قدیمی در فضای بین کابینت آشپزخانه، دیوار حمام، سرویس بهداشتی و فضای داخل سونا بخار و دیوارهای لابی و راهرو محیط‌های استخر و سونا در فضاهای داخلی و خارجی است و در دکور ساختان‌ها محسوب می‌شود.

    این شرکت توانسته کاشی‌های شیشه‌ای نانویی متمایزی را در کشور تولید کند و به واسطه تولید کاشی‌های شیشه‌ای، اشتغال‌زایی کند. مسئولان این شرکت درصدد افزایش حجم تولید و به‌کارگیری نیروهای بیشتر در روند تولید این محصول هستند.

    در این شرکت، کاشی‌ها در رنگ‌ها و طرح‌های متفاوت و قابلیت اجرا در ابعاد مختلف تولید می‌شود. نصب آسان و سریع از دیگر ویژگی‌های کاشی‌های شیشه‌ای این شرکت است. اجرای این کاشی‌ها همانند نصب سایر کاشی و سرامیک‌های موجود در بازار با چسب کاشی و پودر بندکشی ضدباکتری و ضدآب انجام می‌شود.

    بر اساس اعلام ستاد نانو، از جمله موارد مصرف این کاشی‌ها نیز می‌توان به سرویس‌های بهداشتی، دکور آیینه‌ها، بین کابینت و فضاهای داخل آشپزخانه، ورودی در ساختمان‌های تجاری، اداری و مسکونی، پشت تلویزیون، دکوراتیو ستون‌ها، تک دیوارها، داخل آسانسور، دکور اتاق کار، سالن پذیرایی، سالن کنفرانس و فروشگاه‌های تجاری اشاره کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار