مدیران خودروعصر اعتبار

۵۳۲ واحد مسکونی مهر به معلولان گچساران واگذار خواهد شد

عصر ساختمان- رئیس اداره بهزیستی گچساران گفت: ۵۳۲ واحد مسکونی از طرح مسکن مهر به متقاضیان واجد شرایط بهزیستی واگذار خواهد شد.

۵۳۲ واحد مسکونی مهر به معلولان گچساران واگذار خواهد شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان»به نقل از ایرنا،مهران کشاورز روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بهزیستی این شهرستان هشت میلیاردو 815 میلیون و 500 هزار ریال برای خرید مسکن مهر تاکنون به مددجویان زیر پوشش بهزیستی این شهرستان کمک بلاعوض کرده است.
    وی بیان کرد: بهزیستی این شهرستان به خانواده های2معلول برای تهیه مسکن مهر 60 میلیون ریال و سه معلولی 80 میلیون ریال کمک بلاعوض شده است.
    کشاورز ابراز کرد:50 واحد مسکونی از طرح مسکن مهر معلولان این شهرستان با همت متولیان امر تاکنون به متقاضیان واجد شرایط واگذار شده است.
    وی ادامه داد: نیمی از واحد های مسکونی مسکن مهر معلولان تا پایان امسال به مدد جویان واگذار خواهد شد.
    رئیس اداره بهزیستی گچساران گفت: طرح خانه دار شدن خانواده های تک معلول و چند معلول با کمک خیران مسکن ساز ، بهزیستی و بنیاد مسکن در این شهرستان اجرا می شود.
    کشاورز اظهارکرد: رویکرد این نهاد حمایتی توانمندسازی افراد جامع هدف است که در قالب برنامه هایی برای ایجاد اشتغال، واگذاری مسکن و پیشگیری از آسیب های اجتماعی اجرا می شود.
    وی افزود: پنج میلیارد و 300 میلیون ریال تسهیلات خوداشتغالی از سال گذشته تاکنون به جوانان جویای کار جامعه هدف بهزیستی این شهرستان پرداخت شده است.
    کشاورز تصریح کرد: این میزان تسهیلات خوداشتغالی به 59 مددجویان بهزیستی با کارمزد چهار درصد پرداخت شده است.
    بیش پنج هزار نفر از خدمات بهزیستی استفاده می کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی