مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرکل اداره راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی خبر داد:

افتتاح دو هزار واحد مسکن مهر آذربایجان غربی تا دو ماه آینده

عصر ساختمان- مدیرکل اداره راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی از افتتاح دو هزار واحد مسکن مهر تا پایان سال جاری خبر داد.

افتتاح دو هزار واحد مسکن مهر آذربایجان غربی تا دو ماه آینده
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، داریوش نصر در این خصوص گفت : آذربایجان غربی درکل دارای 51 هزار و 794 واحد مسکن مهر است که از این تعداد 40 هزار و 750 واحد مسکونی متعلق به شهرهای بالای 25 هزار نفر و 11 هزار و 40 هزار واحد مربوط به شهرهای زیر 25 هزار نفر هستند.

    نصر در ادامه تأکید کرد که از کل تعداد واحدهای استان 29 هزار و 425 واحد افتتاح و به متقاضیان تحویل داده شده‌است.

    نصر در ادامه از پیشرفت فیزیکی 83 درصدی سایت مسکن مهر استان خبر داد و افزود: پیش بینی می‌شود که دو هزار واحد مسکونی دیگر نیز در بهمن ماه سال جاری به متقاضیان تحویل داده شود.

    مدیرکل اداره راه و شهرسازی آذربایجان غربی در بخشی از سخنانش اعلام کرد که از مجموع واحدهای مسکن مهر استان 26 هزار و 39 واحد در قالب تعاونی و سه جانبه بوده و مابقی واحدها در قالب خودمالک و گروهی هستند.

    این مقام مسئول همچنین خبر داد: تمامی پروژه‌های باقیمانده مسکن مهر استان- بجز پروژه‌هایی که در سال گذشته و امسال در شهر مهاباد واگذار شده‌اند- در نیمه اول سال آتی به بهره‌برداری خواهند رسید.

    نصر با بیان اینکه عمده واحدهای باقیمانده مسکن مهر استان در شهرهای ارومیه و مهاباد است گفت: عدم وجود شبکه فاضلاب در اکثر سایت‌های مسکن مهر، عدم تکمیل آماده‌سازی در سایت‌های بزرگ از جمله ارومیه و مهاباد، سرعت بسیار کند عملکرد شرکت‌های تعاونی که البته دارای پیشرفت فیزیکی بالای 90 درصد هستند و همچنین در برخی پروژه‌ها عدم تکمیل آورده اعضا از مهمترین مشکلات واحدهای باقیمانده به شمار می‌رود

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر ساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو