مدیران خودروعصر اعتبار

شرایط جدید پرداخت تسهیلات خرید مسکن در قزوین اعلام شد

عصر ساختمان:مدیر شعب بانک مسکن استان قزوین شرایط جدید پرداخت تسهیلات برای خرید و ساخت مسکن در این استان را اعلام کرد.

شرایط جدید پرداخت تسهیلات خرید مسکن در قزوین اعلام شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از ایرنا، سیداصغر حسینی ، با اشاره به افزایش سقف تسهیلات وام مسکن برای زوج ها، افزود: سقف تسهیلات پرداختی از محل این حساب برای زوج های خانه اولی بر روی یک پلاک ثبتی به دو برابر افزایش یافته است.
    وی ادامه داد: زوج ها می توانند از محل تسهیلات جدید در قزوین تا سقف یک میلیارد و 200 میلیون ریال و در سایر شهرهای استان تا 800 میلیون ریال استفاده کنند.
    وی با تاکید بر اینکه تسهیلات صندوق پس انداز مسکن یکم برای زوج ها هیچ محدودیتی از نظر تاریخ ازدواج آنان ندارد، اضافه کرد: سقف پرداخت تسهیلات در صورتی که حداکثر تا 80 درصد قیمت منزل مسکونی را پوشش دهد، قابل استفاده است.
    مدیر شعب بانک مسکن استان قزوین نرخ سود تسهیلات را با 2 درصد کاهش معادل 11 درصد عنوان و یادآور شد: بازپرداخت این وام در اقساط 12 ساله بوده که میزان پرداختی آن به طور ماهانه در شهر قزوین به روش ساده ماهانه 15 میلیون ریال و به روش پلکانی نیز 13 میلیون ریال خواهد بود.
    به گفته وی، با امکان دریافت 100 میلیون ریال تسهیلات جعاله که تا پایان شهریور ماه سال جاری می توان بدون خرید اوراق گواهی حق تقدم از این تسهیلات استفاده و با احتساب یک میلیارد و 200 میلیون ریال تسهیلات صندوق مسکن یکم برای زوج ها، امکان اعطای تسهیلات از طریق سپرده گذاری تا سقف یک میلیارد و 300 میلیون ریال فراهم شده که قدرت خرید خوبی برای اقشار متوسط جامعه ایجاد می کند.
    حسینی در ادامه به تشریح طرح دوم پرداخت و گفت: امکان بهره مندی زوج ها از تسهیلات خرید و ساخت مسکن از طریق خرید اوراق گواهی حق تقدم حساب سپرده سرمایه گذاری ممتاز که در فرابورس عرضه می شود نیز فراهم شده که بر اساس آن زوج ها می توانند بر روی یک واحد مسکونی در شهر قزوین تا سقف 800 میلیون ریال و در سایر شهرها تا 600 میلیون ریال تسهیلات دریافت کنند.
    وی ادامه داد: به دلیل کاهش روند تورم نیز نرخ سود تسهیلات یاد شده با یک درصد کاهش از 18.5 درصد به 17.5 درصد رسیده که دوره بازپرداخت آن 12 ساله و اقساط ماهانه آن براساس دریافت حداکثر سقف تسهیلات در شهر قزوین حدود 11 میلیون و 700 هزار ریال و در سایر شهرهای استان نیز تا هشت میلیون و 750 هزار ریال بوده ضمن آنکه در این طرح امکان دریافت 100 میلیون ریال تسهیلات جعاله نیز فراهم شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو