مدیران خودروعصر اعتبار

۸۹ باب مسکن برای معلولان شهری آذربایجان غربی احداث می‌شود

عصر ساختمان:معاون اشتغال و مشارکتهای مردمی اداره کل بهزیستی آذربایجان غربی گفت: بر اساس تفاهم نامه ۵ جانبه، ۸۹ مسکن برای معلولان شهری آذربایجان غربی احداث می‌شود.

۸۹ باب مسکن برای معلولان شهری آذربایجان غربی احداث می‌شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از تسنیم، سیامک نبی‌زاده، به بخشی از فعالیتهای معاونت اشتغال و مشارکتهای مردمی ادراه کل بهزیستی آذربایجان غربی پرداخت و اظهار داشت: سهمیه آذربایجان غربی در تامین مسکن معلولان شهری استان 89 باب ساختمان است که باید ایجاد و در اختیار آن‌ها قرار گیرد.

    وی افزود: برای ایجاد این مساکن تفاهم نامه 5 جانبه برای خانواده‌های دو معلول و بیشتر منعقد شده است که سهم آورده اداره کل بهزیستی استان 10 میلیون تومان، خیرین مسکن ساز 5 میلیون تومان و بنیاد مستضعفان 15 میلیون تومان است.

    معاون اشتغال و مشارکتهای مردمی بهزیستی آذربایجان غربی تصریح کرد: 18 واحد از 89 واحد مذکور برای معلولان شهری خریداری شده است و برای تحقق یافتن 10 میلیون تومان سهم آورده بهزیستی استان به بهزیستی کشور ارسال شده است.

    نبی‌زاده بخش دیگری از تامین مسکن معلولان استان را در قالب تفاهم نامه سه جانبه روستایی بیان کرد و گفت: این مساکن نیز به تعداد 32 واحد عقد قرارداد شده که 14 واحد آن با پیشرفت فیزیکی سفید کاری در حال احداث و آماده سازی است.

    وی بیان کرد: اداره کل بهزیستی آذربایجان غربی برای معلولانی که مسکن خریداری کرده یا ساخته‌اند 2 تا 4 میلیون تومان وام بلاعوض پرداخت می‌کند که امسال به 7 میلیون تومان افزایش یافته است و در این راستان نیز 20 پرونده آماده سازی شده و برای تامین اعتبار به بهزیستی کشور ارسال شده است.

    نبی‌زاده به پرداخت تسهیلات قرض الحسنه خود اشتغال نیز اشاره کرد و افزود: 5 تا 15 میلیون تومان با بهره 4 درصد به افراد تحت پوشش این اداره کل داده می‌شود.

    معاون اشتغال و مشارکت‌های مردمی اداره کل بهزیستی آذربایجان غربی تصریح کرد: امسال در قالب مشارکتهای مردمی 58 میلیون تومان از بابت فطریه و زکات جمع آوری شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو