مدیران خودروعصر اعتبار

بررسی رخدادهای لرزه‌ای در هفته گذشته؛

رخداد زلزله‌ ۴.۱ در استان‌های کرمانشاه و فارس/آمل لرزید

عصر ساختمان- در هفته گذشته قصر شیرین استان کرمانشاه و زاهد شهر استان فارس با زلزله‌ای به بزرگای ۴.۱ لرزیدند، ضمن آنکه آمل استان مازندران زلزله‌ای به بزرگای ۳.۵ را تجربه کرد.

رخداد زلزله‌ ۴.۱ در استان‌های کرمانشاه و فارس/آمل لرزید
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، در هفته گذشته دو زلزله به بزرگای 4.1 در قصرشیرین استان کرمانشاه و زاهدشهر استان فارس رخ داد، ضمن آنکه رودبار استان کرمان زلزله 3.6، فراشبند استان فارس زلزله 3.9 و آمل استان مازندران زلزله 3.5 را تجربه کردند.

    جزئیات زمینلرزه‌های هفته گذشته به این شرح است:

    شنبه 15 آذر

    رودبار استان کرمان با زلزله‎ای به بزرگای 3.6 لرزید که عمق آن در 9 کیلومتری و کانون آن در 24 کیلومتری رودبار، 29 کیلومتری کهنوج و 33 کیلومتری عنبرآباد این استان بوده است.

    در خنج استان فارس زلزله 2.5، در سمنان استان سمنان زلزله 2.6، در عنبران استان اردبیل زلزله 2.7 و در گیان استان همدان زلزله 2.5 رخ داد.

    یکشنبه 16 آذر

    در فراشبند استان فارس زلزله 2.8 و در آشخانه استان خراسان شمالی زلزله 2.9 به ثبت رسید.

    دوشنبه 17 مرداد

    در حسن آباد استان اصفهان زلزله 2.5 به ثبت رسید.

    فراشبند استان فارس زلزله‌ای به بزرگای 3.9 در عمق 10 کیلومتری را تجربه کرد و کانون آن در 19 کیلومتری فراشبند و 32 کیلومتری دهرم استان فارس و 39 کیلومتری بوشکان استان بوشهر بوده است.

    سه شنبه 18 آذر

    قصرشیرین استان کرمانشاه زلزله‌ای به بزرگای 4.1 را تجربه کرد که عمق آن در 10 کیلومتری و کانون رومرکز این رخداد لرزه‌ای در 13 کیلومتری قصر شیرین و 25 کیلومتری سرپل ذهاب این استان گزارش شد.

    در چقابل استان لرستان زمینلرزه‌ای به بزرگای 3.4 در عمق 8 کیلومتری رخ داد و رومرکز آن در 11 کیلومتری چقابل، 16 کیلومتری کونانی و 20 کیلومتری کوهدشت این استان گزارش شد.

    زاهد شهر استان فارس زلزله‌ای به بزرگای 4.1 در عمق 10 کیلومتری را تجربه کرد و کانون آن در 17 کیلومتری زاهد شهر، 25 کیلومتری قطب آباد و 27 کیلومتری نوبندگان این استان بوده است.

    در بردسیر استان کرمان زلزله 2.8، در محمله استان فارس زلزله 2.7، در مراوه تپه استان گلستان زلزله 2.6 و در سنخواست استان خراسان شمالی زلزله 2.7 رخ داد.

    چهارشنبه 19 آذر

    در مهران استان ایلام زلزله 2.5، در کرند استان کرمانشاه زلزله 2.9، در سنخواست استان خراسان شمالی زلزله 2.9، در سمیع آباد استان خراسان رضوی زلزله 2.9، در فراشبند استان فارس زلزله 2.9 و در شنبه استان بوشهر زلزله 2.9 رخ داد.

    پنج شنبه 20 آذر

    در آمل استان مازندران زلزله‌ای به بزرگای 3.5 رخ داد که عمق آن در 8 کیلومتری و کانون این زمینلرزه در 9 کیلومتری آمل، 14 کیلومتری دابودشت و 20 کیلومتری خوش رود پی این استان گزارش شد.

    در رامهرمز استان خوزستان زلزله 2.5 و در قلعه خواجه استان خوزستان زلزله 2.7 رخ داد.

    سی سخت استان کهگیلویه و بویر احمد زلزله‌ای به بزرگای 3.3 در عمق 10 کیلومتری را تجربه کرد و کانون آن در 6 کیلومتری سی سخت، 10 کیلومتری چیتاب و 22 کیلومتری یاسوج این استان بوده است.

    جمعه 21 آذر

    اشکنان استان فارس زلزله 2.9، خانه زنیان استان فارس زلزله 2.8، ارد استان فارس زلزله 2.6، قائن استان خراسان جنوبی زلزله 2.6، رامشیر استان خوزستان زلزله 2.6، نجف شهر استان کرمان زلزله 2.6، بندر چارک استان هرمزگان زلزله 2.8 را تجربه کردند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو