مدیران خودروعصر اعتبار

مدیر شعب بانک مسکن کهگیلویه و بویراحمد:

نرخ سود تسهیلات مسکن با سپرده ۱۱ درصد شد

عصر ساختمان:مدیر شعب بانک مسکن کهگیلویه و بویراحمد از پرداخت تسهیلات مسکن با سپرده با نرخ ۱۱ درصد خبر داد.

نرخ سود تسهیلات مسکن با سپرده ۱۱ درصد شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از ایسنا، منطقه کهگیلویه و بویراحمد مهدی آل وردی در جمع خبرنگاران گفت: در حالیکه شورای پول و اعتبار نرخ تسهیلات را 18 درصد اعلام کرد و با وجود نرخ تسهیلات مسکن با سپرده 13 درصدی، بانک مسکن در راستای حمایت از متقاضیان مسکن بویژه قشر آسیب‌پذیر جامعه نرخ سود این تسهیلات را به صورت داوطلبانه 2 درصد کاهش داد و به 11 درصد رساند.

    وی در همین زمینه ضمن اشاره به حساب صندوق مسکن یکم، افزود: بانک مسکن با تشویق متقاضیان مسکن به فرهنگ پس‌انداز در نظام بانکی با معرفی حساب صندوق مسکن یکم به ازای هر 6 ماه یک برابر معدل حساب و تا سقف 60 میلیون تومان برای هر واحد تسهیلات خرید یا ساخت مسکن پرداخت می‌کند.

    آل وردی بیان کرد: نرخ این تسهیلات 11 درصد و مدت بازپرداخت آن نیز 12 ساله است.

    مدیر شعب بانک مسکن کهگیلویه و بویراحمد سقف تسهیلات مسکن یکم را برای زوجین 120 میلیون تومان عنوان و خاطرنشان کرد: هر کدام از زوجین خانه اولی می‌توانند نسبت به افتتاح حساب صندوق مسکن یکم در هر یک از شعب بانک مسکن استان اقدام نمایند و پس از کسب امتیاز لازم مجموعاً 120 میلیون تومان تسهیلات ارزان قیمت دریافت کنند.

    آل وردی یک خبر خوش هم برای زوجین داشت و تصریح کرد: بر اساس آخرین بخشنامه صادره در بانک مسکن شرط ازدواج اولی و تاریخ ازدواج برای زوجین حذف شد و از این پس زوجین بدون محدودیت مربوط به تاریخ ازدواج و تعدد ازدواج فرصت بهره‌مندی از این امکان بانک را برای تامین سرپناه خود دارند.

    مدیر شعب بانک مسکن کهگیلویه و بویراحمد نرخ سود تسهیلات بدون سپرده‌ی این بانک را 18 درصد ذکر کرد و ادامه داد: اعتبار بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت انفرادی و انبوه‌سازی به همه متقاضیان هم‌استانی کافی است.

    آل وردی عنوان کرد: کسانی که قصد ساخت دو واحد و بیشتر در محدوده‌ی خدمات شهری در زمین دارای سند و پروانه دارند می‌توانند با مراجعه به بانک مسکن به ازای هر واحد تا سقف 130میلیون تومان در یاسوج و 100 میلیون تومان در سایر شهرهای استان تسهیلات ساخت با نرخ 18 درصد دریافت کنند.

    وی در همین راستا سقف تسهیلات انفرادی را 80 میلیون تومان در یاسوج و 70 میلیون تومان  در سایر شهرهای استان عنوان کرد.

    به گزارش ایسنا، بانک مسکن با 11 شعبه شامل چهار شعبه در یاسوج، دو شعبه در گچساران، دو شعبه در دهدشت و یک شعبه در هر یک از شهرهای لیکک، سی‌سخت و باشت به مردم ‌استانی‌ خدمات ارائه می دهد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو