مدیران خودروعصر اعتبار

شتاب بخشی در عملیات اجرایی زیر ساخت های حمل و نقل و مسکن مهر دهلران

عصر ساختمان- مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از شتاب بخشی در عملیات اجرایی زیر ساخت های حمل و نقل و مسکن مهر شهرستان مرزی دهلران خبر داد.

شتاب بخشی در عملیات اجرایی زیر ساخت های حمل و نقل و مسکن مهر دهلران
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از ایرنا، سیدکمال الدین میرجعفریان روز جمعه در بازدید از عملیات آسفالت معابر واحدهای طرح مسکن مهر، تعریض جاده دهلران به اندیمشک، مرمت و بازسازی جاده کمربندی دهلران و عملیات ساختمانی مجتمع فرهنگی هنری دهلران گفت: تعریض پل ها از مسیر مهران به دهلران بطول 35 کیلومتر و از سمت دهلران به مهران نیز بطول 15 کیلومتر به منظور ارتقای عرض این مسیر ارتباطی انجام شده است.
    وی اظهار کرد: این مسیر با باکس های پیش ساخته و هزینه ایی بیش از 16 میلیارد ریال در حال تعریض است و آمادگی داریم تا 60 کیلومتر از این مسیر را در سال جاری آسفالت کنیم تا این جاده به راه درجه یک ارتقا پیدا کند.
    میرجعفریان از مطالعه احداث باند دوم این مسیر از سمت دهلران به اندیمشک نیز خبر داد و افزود: این پروژه عمرانی در مرحله برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار است ضمن اینکه تعریض جاده دهلران به سمت مهران و ایلام نیز از محل ماده 56 فراخوان عمومی شده است.
    وی تاکید کرد: دولت تضمین کرده که اصل و سود سرمایه ای که سرمایه گذاران در این مسیر را ظرف مدت 2 یا 3 سال بعد از بهره برداری پروژه پرداخت کند تا در این شرایط زمینه برای حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی فراهم شود.
    مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام با اشاره به وقوع سیل فروردین امسال و تخریب 2 دهنه پل در مسیر کنار گذر (کمربندی) دهلران گفت: برای این پروژه نیز مناقصه و روند انتخاب پیمانکار انجام شده و هم اکنون عملیات بازسازی در حال اجرا است.
    میرجعفریان یادآور شد: برای این پروژه بیش از 6 میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده و با بازسازی و مرمت پل ها این مسیر بزودی بازگشایی می شود.
    وی با اشاره به وضعیت واحدهای مسکونی طرح مسکن مهر دهلران و حذف شرایط چهار گانه دولت برای واگذاری این واحدها گفت: شرایط برای متقاضیان فراهم است تا از این فرصت برای خانه دار شدن و بهره مندی از واحدهای مسکونی استفاده کنند.
    وی با اشاره به پای کار بودن دستگاه های خدمات رسان در طرح مسکن مهر دهلران افزود: عملیات آسفالت معابر این واحدها با تامین قیر یارانه ای هم اکنون آغاز شده و در دست انجام است.
    میرجعفریان در خصوص آخرین وضعیت مجتمع فرهنگی هنری دهلران نیز اظهار کرد: این مجتمع بر اساس برنامه زمانبدی ظرف 2 ماه آینده تکمیل می شود و تکمیل سالن آمفی تئاتر آن نیز در دستور کار است.
    فرماندار دهلران نیز در حاشیه این بازدید با اشاره به پر تردد بودن جاده دهلران به اندیشمک و مهران بر ضرورت شتاب بخشی به عملیات اجرایی و تعریض این مسیر تاکید کرد.
    امیدعلی سبزی با اشاره به تلاش و برنامه دولت تدبیر و امید و تلاش استاندار و مدیرکل راه شهرسازی برای شتاب بخشی در واگذاری واحدهای مسکن مهر این شهرستان به متقاضیان گفت: یک هزار و 900 واحد مسکونی با توجه به حذف شرایط چهار گانه آماده واگذاری است.
    وی بر ضرورت شتاب بخشی در تکمیل پل های مسیر کنار گذر (کمربندی) دهلران تاکید کرد و افزود: پیگیری برای تکمیل مجتمع فرهنگی هنری دهلران از دیگر موضوعاتی است که باید مورد توجه مسئولان و متولیان باشد.
    شهرستان مرزی دهلران در 220 کیلومتری جنوب ایلام قرار دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو